Pełna orzeźwienia kampania reklamowa Lech Shandy

By | 05/07/2012

Kompania Piwowarska S.A. rozpoczęła intensywne działania promocyjne marki Lech Shandy. Po obecności na Juwenaliach, gdzie kontakt z marką miało prawie milion studentów oraz premierowej emisji spotu reklamowego podczas największego piłkarskiego święta w Polsce, a także starcie kampanii outdoor’owej nadszedł czas na dalszy ciąg szeroko zakrojonej kampanii reklamowej. Obejmuje ona Lech Shandy Tour – cykl eventów nad polskim morzem oraz spot reklamowy emitowany w największych stacjach telewizyjnych. Dodatkowo prowadzone są działania w Internecie i social media. Działania marketingowe mają zasięg ogólnopolski i będą prowadzone do końca sierpnia.

Shandy Tour rozpoczęło się 3 lipca w Dziwnowie, by następnie, co 3 dni zmieniać lokalizację eventów, czyli Stref Orzeźwienia. Z zachodu, na wschód będzie orzeźwiać i zapewniać rozrywkę swoim fanom. Trasa promocyjna jest ściśle powiązana z wprowadzeniem przez Kompanię Piwowarską produktu nowej kategorii – Shandy.

W Strefach Shandy będą organizowane turnieje siatkówki plażowej, spinning przy asyście profesjonalnego trenera oraz spaceball. Hostessy poczęstują idealnie schłodzonym Lechem Shandy. Natomiast dla osób, które wolą odpoczywać na słońcu, przygotowane zostały chillout zone. Będą leżanki i hamaki do ciągłej dyspozycji, a wieczorami, DJ’e zaproszą na silent disco, gdzie każdy znajdzie swój ulubiony beat.

Wsparcie marketingowe Shandy Tour prowadzone jest w innowacyjny sposób m.in. poprzez Jet Bike’i, czyli mobilne nośniki na czterech kołach z informacjami odnośnie Stref Shandy spotkać je będzie można w każdej nadmorskiej miejscowości na trasie Shandy Tour. Dodatkowo, w telewizji i Internecie orzeźwienie konsumentom już od czerwca niesie pełen energii spot reklamowy http://www.youtube.com/watch?v=NvPktd4GRx8&feature=plcp. Wraz z kampanią outdoor’ową stanowi on preludium orzeźwienia, jakie Lech Shandy przyniesie podczas serii event’ów n-a bałtyckiej plaży oraz na Mazurach.

Kampanię reklamową Lecha Shandy realizuje agencja McCann Erickson. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Za aktywności w internecie odpowiada agencja John Pitcher Interactive. Materiały POSM przygotowała agencja Afekt oraz Locomotive. Koncepcję i organizację event’ów realizuje agencja ASPE, natomiast Jetline outdoor jest odpowiedzialny za kampanię na Jet Bike’ach. Działania PR prowadzi agencja Q&A Consulting.

Shandy – popularną na całym świecie kategorię piwa, na polski rynek wprowadził lider branży Kompania Piwowarska. Lech Shandy pojawił się na sklepowych półkach w kwietniu w dwóch innowacyjnych opakowaniach: w nowej, zwrotnej butelce 0,5 l z systemem Easy Grip (to tłoczone na szklanej powierzchni wypustki, dzięki którym lepiej trzyma się dłoni)  oraz w puszkach o nowej pojemności – 0,44 l, zaprojektowanych specjalnie z myślą o wielbicielach tak piwa jak i napojów gazowanych – dostępnych wyłącznie w czteropaku. Sprzedaż jest prowadzona zarówno w handlu tradycyjnym, jak i nowoczesnym oraz w gastronomii.

Trasa Shandy:

  • Dziwnów, 3 – 5 lipca
  • Niechorze, 6 – 8 lipca
  • Mielno, 10 – 12 lipca
  • Darłówko, 13 – 15 lipca
  • Ustka, 17 – 19 lipca
  • Jastarnia, 20 – 22 lipca
  • Władysławowo, 24 – 26 lipca
  • Sopot, 27 – 29 lipca
  • Gdańsk, 31 lipca – 2 sierpnia
  • Gdynia, 3 – 5 sierpnia
  • Krynica Morska, 7 – 9 sierpnia
  • Jantar, 10 – 12 sierpnia
  • Giżycko, 14 – 16 sierpnia
  • Mikołajki, 17 – 19 sierpnia