MasterCard PayPass od czerwca w sieci Kaufland

By | 05/07/2012

Sieć akceptacji płatności zbliżeniowych w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Do grona akceptantów technologii PayPass dołączyło właśnie 150 supermarketów Kaufland. Dzięki temu wszyscy klienci tych sklepów będą mogli płacić szybko i wygodnie, nie tracąc cennego czasu na stanie w kolejkach.

Polacy kochają zakupy. W ciągu ostatnich 10 lat sprzedaż detaliczna wzrosła o 30%. Rosnącą popularnością cieszą się super- i hipermarkety oraz sieci delikatesów. Coraz częściej wybieramy duże sieci handlowe, poszukując wygody i oszczędności czasu. Zdarza się jednak, że podchodząc do kasy zamiast zaoszczędzić czas, niepotrzebnie marnujemy go na stanie w długich kolejkach.

Sieć Kaufland, rozumiejąc potrzeby swoich klientów, zdecydowała się na instalację terminali do płatności zbliżeniowych w technologii zbliżeniowej MasterCard PayPass. Supermarkety odwiedzane są każdego dnia przez tysiące Polaków. Dzięki wdrożeniu płatności zbliżeniowych klienci Kauflandu będą mogli jeszcze szybciej płacić za codzienne zakupy.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasza sieć akceptacji tak dynamicznie się rozwija. To znak, że technologia zbliżeniowa przynosi wiele korzyści zarówno naszym partnerom, jak i ich klientom. Kaufland to kilkanaście tysięcy towarów w ofercie. Teraz można za nie płacić jeszcze szybciej i wygodniej – podkreśla Sebastian Krzyk, szef departamentu sieci akceptacji MasterCard Polska.

MasterCard PayPass umożliwia realizowanie transakcji zbliżeniowych na dowolną kwotę. Płatności poniżej 50 PLN nie wymagają autoryzacji. Aby wykonać transakcję, wystarczy jedynie przyłożyć kartę w technologii PayPass do czytnika. Jeśli operacja przekracza tę kwotę, dodatkowo zatwierdzamy ją, podając kod PIN.

Terminale do płatności kartami zbliżeniowymi działają już we wszystkich, naszych 156 sklepach i odnotowujemy ich rosnące powodzenie. Cieszymy się, że dzięki temu możemy jeszcze bardziej skrócić czas obsługi przy kasach i zapewnić naszym klientom możliwość jeszcze szybszego robienia zakupów – mówi Jarosław Kaduczak, rzecznik prasowy Kaufland Polska.