Integracja partnerów biznesowych poprzez platformy B2B

By | 04/07/2012

W ostatnim czasie w kontaktach Business to Business (B2B) można zaobserwować wyraźny trend do zacieśniania współpracy z kontrahentem oraz szybkiej, a zarazem prostej wymiany informacji. Graphcom wraz ze swoją platformą B2B wpisuje się w ten trend, oddając do dyspozycji użytkowników wiele  niezbędnych w codziennej pracy funkcji – mówi Tomasz Krause, Prezes Zarządu Graphcom Sp. z o.o.

Narzędzie to pozwala na zdalną obsługę kontaktów z partnerami biznesowymi. Uprawnieni kontrahenci, za pomocą przeglądarki internetowej, mają wgląd do zawsze aktualnej oferty handlowej, mogą w wygodny sposób składać zamówienia, reklamacje, monitorować stan: płatności, realizacji zamówień, zgłoszeń reklamacyjnych, serwisowych czy produkcyjnych.

Platforma B2B zapewnia pełne bezpieczeństwo i poufność informacji. Wszystkie zaewidencjonowane w niej transakcje są natychmiast widoczne. Skraca to do minimum czas przepływu informacji między partnerami.

Prowadzenie internetowej platformy zakupowej oraz wdrożenie automatyzacji przesyłania dokumentów  drogą elektroniczna z kluczowymi klientami powinno zredukować nakład pracy na obsługę Klienta o niemniej niż 20% w pierwszym roku i znacznie więcej w kolejnych latach. Rozwiązanie to świetnie sprawdzi się w przedsiębiorstwach z branży meblowej, budowlanej czy elektro.