Frosch uhonorowany złotym godłem Laur Klienta 2012

By | 04/07/2012

Marka Frosch otrzymała prestiżową nagrodę złotego godła Laur Klienta 2012 – wyróżnienie dla  firm, które cieszą się najlepszą reputacją i największym zaufaniem konsumentów. W tegorocznej edycji aż 62% głosów w specjalistycznej kategorii Ekologiczne środki czystości oddanych zostało na produkty marki Frosch.

Zdobycie przez firmę nagrody Laur Klienta jest dla ogromnym wyróżnieniem – szczególnie, iż przyznany jest on w głosowaniu samych konsumentów. We wszystkich działaniach marka kładzie nacisk na ekologię i zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa, a także na współpracę z klientami, dlatego też przyznanie jej złotego godła Laur Klienta jest oznaką wyjątkowego zaufania jakim cieszy się na rynku.

Frosch to marka cenionych ekologicznych środków do czyszczenia i pielęgnacji domu na bazie naturalnych składników. Wszystkie produkty są przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i środowiska naturalnego. Wykorzystywane są w nich naturalne substancje pochodzenia roślinnego i mineralnego, dzięki czemu środki Frosch skutecznie czyszczą i pielęgnują bez szkody dla otoczenia, a produkowane opakowania i składniki ulegają w bardzo wysokim stopniu biodegradacji.

Laur Klienta jest nagrodą odzwierciedlającą wybory polskich konsumentów. To ogólnopolski projekt, którego celem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w poszczególnych kategoriach, a także identyfikacja i nagrodzenie tych spośród nich, które dzięki swoim wyjątkowym cechom osiągnęły najwyższą popularność na rynku oraz cieszą się zaufaniem konsumentów.

Dystrybutorem produktów marki Frosch jest firma Werner & Mertz Delta Polska Sp. z o.o. – filia producenta marki Frosch w Polsce. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu ekspertów oraz stosowaniu nowoczesnych technologii, produkty posiadają  uznanie wśród wielu klientów w całej Europie.