Wielkie Żarcie z 4clover

By | 03/07/2012

Największy w polskim Internecie niezależny serwis kulinarny od lipca trafia pod skrzydła 4clover – sieci kobiecej, należącej do spółki IDMnet. Witryna Wielkiezarcie.com będzie współpracować z siecią na zasadzie wyłączności i wzmocni jej pakiet zasięgowy oraz pakiety 4all i 4taste.

Serwis Wielkiezarcie.com to wirtualna platforma wymiany opinii i wiedzy dla wszystkich amatorów kulinariów, niezależnie od wieku i poziomu umiejętności w zakresie sztuki gotowania. Wśród ponad 60. tysięcy zarejestrowanych użytkowników znajdą się zarówno doświadczeni kucharze z wieloletnim stażem, jak i debiutanci, stawiający swoje pierwsze kroki w kuchni.

Witryna dzieli się na działy tematyczne i oprócz obszernej bazy artykułów kulinarnych, praktycznych porad i bogatej galerii fotograficznej zawiera również ponad 53 tysiące przepisów. Do tych zasobów nieograniczony dostęp ma każdy użytkownik Internetu, bez konieczności logowania. Rejestracja w serwisie umożliwia jednak dołączenie do aktywnej społeczności, skupionej wokół witryny (blisko pół miliona wypowiedzi na forum), uczestnictwo w licznych konkursach oraz branie udziału w tworzeniu treści strony.

Wszystkie te atuty przyczyniają się do dużej popularności witryny – tylko w ubiegłym miesiącu serwis Wielkiezarcie.com odwiedziło blisko 800 tysięcy realnych użytkowników, generujących na stronie ruch rzędu 5,5 miliona odsłon. Dzięki dołączeniu kulinarnego serwisu do kobiecej sieci 4clover jej zasięg przekroczył 9 milionów RU, co daje blisko 200 milionów odsłon. Warto też wspomnieć o samym pakiecie 4taste, który teraz osiąga wynik rzędu prawie 25. milionów odsłon.

W ofercie serwisu Wielkiezarcie.com są dostępne wszystkie standardowe formy reklamowe, bez żadnych ograniczeń. Atrakcyjną propozycją dla reklamodawców będą też na pewno niestandardowe formy reklamowe, m.in. liczne konkursy, sekcje i artykuły sponsorowane oraz newsletter, rozsyłany do 50. tysięcy subskrybentów.