Wyjątkowy spot Bebiko na finał EURO 2012

By | 02/07/2012

Na finał EURO 2012 marka Bebiko przygotowała niespodziankę. Przed meczem Hiszpania – Włochy transmitowanym w TVP 1 odbyła się premiera nowego spotu reklamowego „Mali, ale wspaniali”, w którym główną rolę zagrała Nicola z Przeworska. Udział w spocie był nagrodą główną w konkursie marki Bebiko.

Piłkarskimi emocjami przez ostatni miesiąc żyła cała Europa. Sportowy klimat udzielił się także rodzicom, którzy chętnie zaangażowali się w konkurs Bebiko. Ponad 600 uczestników rywalizowało o atrakcyjne nagrody rzeczowe i nagrodę główną – udział w reklamie Bebiko. Jury najwyżej oceniło walory artystyczne i kreatywność pracy nadesłanej przez mamę Nicoli z Przeworska – i to właśnie ich debiut reklamowy można było obejrzeć 1 lipca w TVP 1 przed godz. 20.45.

„Nagrywanie spotu Mali, ale wspaniali było dla nas przede wszystkim frajdą. Dla dzieci sport to doskonała zabawa, z której czerpią ogromną radość. Chcieliśmy to właśnie pokazać – dlatego w powstanie spotu reklamowego postanowiliśmy zaangażować rodziców i podczas specjalnego konkursu na stronie zachęcaliśmy ich do uwiecznienia mistrzowskiego treningu z dzieckiem” – mówi Jacek Goryszewski, młodszy kierownik ds. nowych mediów NUTRICIA Polska. „Cieszymy się, że rodzice tak licznie wzięli udział w konkursie. Realizując nasze działania, także marketingowe, staramy się zachęcać dorosłych, aby twórczo spędzali czas z najmłodszymi i korzystnie wpływali na ich rozwój fizyczny, intelektualny i społeczny” – dodał.

Nowy spot reklamowy – w myśl hasła tytułowego „Mali, ale wspaniali” – pokazuje potencjał drzemiący w dzieciach. Pojęcia „wygrany” i „przegrany” są im obce – zamiast rywalizować o wynik, cieszą się z radosnego czasu i zabawy. Pełną wersję sportowego spotu Bebiko można obejrzeć na kanale YouTube marki.

W celach promocyjnych spotu na BebiKlub.pl, portalu marki Bebiko, powstała dedykowana sekcja, w której odliczano czas do emisji. Na stronie umieszczono także film prezentujący making of z kręcenia spotu. Ponadto w dniu premiery reklamy na BebiKlub.pl ruszył konkurs związany ze spotem.

Za scenariusz, montaż i pomysł na spot odpowiedzialna była agencja Ars Thanea. Kampanię display promującą spot zaplanowała agencja mediowa ACR. Działania w social media zaplanowała agencja Heureka. Za wsparcie PR odpowiadała agencja ALERT Media Communications.