Globalny rebranding McCann

By | 31/05/2012

McCann wdraża nowy, globalny program identyfikacji wizualnej dla wszystkich oddziałów Grupy na świecie.

Nowy program identyfikacji wizualnej Grupy McCann silnie nawiązuje do wyjątkowej historii agencji, jak również stanowi zapowiedź interesujących planów firmy na przyszłość. Świeżo po rebrandingu, McCann prezentuje się w sposób prosty i silny.

Nowe logo firmy w klarowny sposób komunikuje rynkowi czym jest McCann i jakimi wartościami się kieruje.

Od 1912 roku, niezmiennie naczelną wartością agencji jest prawda i sposób w jaki jest przedstawiana. Tagline „Truth Well Told” zaprojektowany przez Paula Renner’a sto lat temu jest bardziej aktualny niż kiedykolwiek.

Zaskakujący minimalizm nowej formy identyfikacji wizualnej również nawiązuje do znanej od wieków prawdy, mówiącej o ponadczasowości oraz niezmiennej elegancji prostych form.

„Truth Well Told to myśl przewodnia wszystkich agencji zjednoczonych pod wspólnym brandem McCann, która wyznacza nie tylko kierunek działania firmy, ale także jej globalne standardy”, mówi Piotr Łysak, dyrektor zarządzający McCanna w Polsce.

Strategia rebrandingowa McCann została oparta na trzech prostych, acz kluczowych prawdach, które wynikają kolejno z siebie nawzajem:

  1. Rozwój dyktuje zmiany
  2. Wprowadzenie zmian wymaga wiedzy
  3. Wiedza pochodzi z przeszłych doświadczeń

Wszystkie oddziały międzynarodowej agencji McCann od 15 kwietnia posługują się nowym, czarno-białym logo, rozszerzonym odpowiednio o nazwę miasta-lokalizacji firmy. Poza monochromatycznymi podstawowymi kolorami nowej identyfikacji, stworzono paletę nowoczesnych barw uzupełniających świeży wizerunek.