Adwertajzing kibicuje z Lotosem

By | 31/05/2012

29 maja 2012r. pod hasłem „Lotos kibicuje” wystartowała nowa kampania wizerunkowa marki Lotos, zrealizowana przez agencję reklamową Adwertajzing.

Kampania będzie trwała do października br., a jej pierwszym – i głównym – elementem jest niestandardowy wielko powierzchniowy billboard, rozstawiony w Gdańsku przy ulicy Elbląskiej obok rafinerii gdańskiej. Billboard przedstawia gigantyczną – ponad 200metrową – trybunę sportową, na której 247 pracowników LOTOS kibicuje i zachęca polskich kibiców do pozytywnych sportowych emocji.

„Lotos pomaga ludziom przeżyć sportowe emocje bo choć mało kto sobie to uświadamia, właśnie dzięki paliwu i olejom kibice mogą dotrzeć na stadion czy zawody. Nie chcieliśmy używać wielkich słów, a jedynie pokazać iż Lotos – a w szczególności jego pracownicy – kibicują wszystkim i pomagają w przeżywaniu fajnych sportowych emocji. Dlatego też do projektu włączyliśmy faktycznych pracowników Grupy Lotos, którzy użyczając nam swojego wizerunku stali się ambasadorami naszej kampanii” mówi Lech C. Król z agencji Adwertajzing.

Kampania rusza wprawdzie w przeddzień Euro 2012, ale jej celem jest wspieranie kibiców różnych dziedzin sportowych. Grupa Lotos od wielu już lat aktywnie włącza się bowiem w sponsoring sportowy dofinansowując wielu polskich sportowców indywidualnych i drużyny sportowe. Np. Kajetana Kajetanowicza i Jarka Barana (Lotos Dynamic Rally Team), sportowców działających pod auspicjami Polskiego Związku Narciarskiego, klub piłkarski Lechia Gdańsk, drużynę LOTOS Gdynia – 9 krotnego mistrza Polski w koszykówce żeńskiej, I-ligowy zespół hokejowy – Stoczniowiec Gdańsk, I-ligowe, męskie i żeńskie drużyny piłki ręcznej (AWFiS Gdańsk), koszykówki męskiej (Czarni Słupsk) oraz klub lekkoatletyczny SKLA Sopot, drużynę koszykarską Trefl Sopot czy Gdański Klub Żużlowy „Wybrzeże”.

Poza kampanią outdoorową, Grupa LOTOS planuje również świetlną wizualizację na budynku siedziby spółki oraz szereg działań promocyjnych w prasie i internecie.

Za zaprojektowanie i realizację wszystkich działań promocyjnych w ramach tej kampanii odpowiada agencja Adwertajzing.