Trwa kampania radiowa Acryl-Putz

By | 28/05/2012

„Acryl-Putz… i każda ściana to gładka ściana” – pod takim hasłem odbywa się tegoroczna kampania radiowa tej marki. Motywem przewodnim kampanii jest „gładkościan”.

Spoty radiowe można usłyszeć w najpopularniejszych polskich stacjach, m.in. RMF FM, Radio Zet, Eska, Złote Przeboje czy Plus. Dodatkowo, kampania została wsparta materiałami promocyjnymi – banerami i totemami reklamowymi, a w miejscach sprzedaży pojawią się POS-y. Ponadto, w najpopularniejszych tytułach branżowych i prasie wysokonakładowej pojawiają się reklamy prasowe i artykuły sponsorowane. Wsparcie kampanii stanowią też działania remarketingowe, prowadzone w Internecie, m.in. banery reklamowe na branżowych formach internetowych.

Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży produktów Acryl-Putz – profesjonalnych gładzi szpachlowych oraz podkreślenie korzyści z ich stosowania. Kampania rozpoczęła się 9 maja i potrwa przez 6 tygodni.

ACRYL-PUTZ® to, należąca do FFiL Śnieżka S.A., marka oferująca gipsowe masy szpachlowe o szerokim zakresie zastosowań. W ofercie znajdują się sypkie masy do przygotowania podłoża, gotowe gładzie i produkty o specjalnym przeznaczeniu – do przyklejania płyt gipsowo-kartonowych, do spoinowania, czy do usuwania rys i pęknięć.