Leroy Merlin promuje sklep internetowy

By | 25/05/2012

Od poniedziałku, tj. 28 maja 2012 r. sklep internetowy Leroy Merlin będzie nosił nazwę Centrum Zaopatrzenia Bohaterów. Liczba produktów dostępnych do kupienia online zwiększy się do 25 tysięcy. Tego dnia ruszy kampania promująca sklep w mediach.

Leroy Merlin zmienia nazwę sklepu internetowego Leroy Merlin na Centrum Zaopatrzenia Bohaterów. Niestandardowa nazwa ma wyróżnić e-sklep na rynku i przyciągnąć klientów. Nazwa sklepu powstała na kanwie hasła ze spotów reklamowych sieci „Też bądź bohaterem w swoim domu”. Hasło ma na celu zachęcenie do realizacji projektów dla domu, które zapewnią jego wykonawcy szacunek i uznanie bliskich.

Wraz ze zmianą nazwy sklepu zmianie ulegnie liczba produktów dostępnych do kupienia online. Już od poniedziałku ofertę w Internecie tworzyć będzie 25 tysięcy artykułów. Z chwilą uruchomienia sklepu, 8 maja 2012 r. dostępnych było około trzech tysięcy produktów. Proces uzupełniania oferty o kolejne pozycje będzie kontynuowany i pod koniec roku w sprzedaży online będzie 40 tys. pozycji.

Poniedziałek jest dniem startu kampanii promującej Centrum Zaopatrzenia Bohaterów w mediach. Kampania zakłada wykorzystanie reklamy outdoorowej, reklamy w Internecie oraz reklamy prasowej. W przypadku prasy drukowanej reklama znajdzie na ostatniej stronie okładki Gazety Telewizyjnej w Gazecie Wyborczej. Największa aktywność skierowana zostanie do Internetu. Reklamy pojawią się na stronach: Wirtualnej Polski, Naszej Klasy, Gazety.pl, Onetu i You Tube. Kampanię Centrum Zaopatrzenia Bohaterów przygotowała agencja GOOD. Autorem kreacji „Też bądź bohaterem w swoim domu” jest agencja Brain.