Kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy UPS

By | 25/05/2012

14 maja firma UPS, największy na świecie dostawca przesyłek oraz globalny lider w dziedzinie logistyki, rozpoczęła w Polsce kampanię reklamową „We Love Logistics”. Przez 6 tygodni na biznesowych kanałach telewizyjnych, a także po wieczornych programach informacyjnych emitowane są spoty telewizyjne, natomiast do końca czerwca, na głównych portalach internetowych pojawiać się będą bannery reklamowe.

Media wybrane do pierwszej edycji tegorocznej kampanii reklamowej to telewizja i Internet. Firma UPS położyła szczególny nacisk na portale ogólnoinformacyjne, stacje o charakterze biznesowym i programy informacyjne emitowane pomiędzy godziną 19.00 a 20.00. Media wybrane do kampanii to idealny nośnik dla prezentacji promowanej przez firmę UPS idei nowej logistyki. W jej rozumieniu, to właśnie sprawne zarządzanie łańcuchem dostaw pozwala każdemu przedsiębiorstwu na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej i pozycjonowanie firmy jako silnego, rzetelnego partnera biznesowego.

Wybór mediów uzasadniony był profilem naszej grupy docelowej, którą w głównej mierze stanowi kadra decyzyjna, managerowie, dyrektorzy oraz właściciele małych i średnich firm. Wieczorne programy informacyjne, kanały telewizji biznesowych oraz horyzontalne witryny internetowe to najbardziej skuteczne drogi dotarcia do klientów – uzasadnia Grzegorz Kochman, Dyrektor Handlowy w UPS Polska.

W ramach kampanii przygotowano 30 sekundowe spoty telewizyjne „We Love Logistics” oraz bannery internetowe z charakterystycznym dla UPS elementem serca. Kampanii towarzyszy piosenka, „To Logistyka ”, którą w wersji polskiej wykonuje Ania Wiśniewska. W piosence wykorzystana została melodia z utworu ”That’s Amore” Deana Martina. Bannery zostały opatrzone hasłami wyjaśniającymi znaczenie usług logistycznych we współczesnym biznesie. Cała kampania, podobnie jak jej pierwsza edycja emitowana jesienią 2011 roku, opiera się na przekazie pasji do logistyki. Podkreśla ona również rolę UPS jako eksperta i pioniera w tej dziedzinie. Autorem globalnej odsłony kampanii jest agencja Ogilvy&Mather Worldwide.

Zakończenie kampanii telewizyjnej przewidziane jest na 18 czerwca. Internetowe bannery reklamowe będzie można oglądać tydzień dłużej. Firma planuje kolejną edycję kampanii w drugiej połowie roku.