Lodowy konkurs Nestlé dla dzieci

By | 24/05/2012

W maju firma Nestlé wystartowała z nową kampanią telewizyjną, promującą loda dla dzieci PIRULO BANAN. Na stronie www.dlafanabanana.pl towarzyszy jej konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.

Na potrzeby kampanii powstał nowy, kolorowy spot, w którym bohater znany z opakowania loda PIRULO BANAN zachęca do odwiedzenia wyspy lodów Nestlé i wzięcia udziału w zabawie na stronie www.dlafanabanana.pl. Do 10 czerwca na stronie internetowej potrwa konkurs dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami! Aby je wygrać, należy zagrać w super grę zręcznościową i uzyskać jak największą liczbę punktów. Co tydzień do wygrania nagroda główna, czyli konsola XBOX 360, dwie hulajnogi wyczynowe, trzy aparaty fotograficzne oraz cztery kaski do jazdy na rowerze. Dodatkowo codziennie dwóch uczestników z najlepszym wynikiem wygrywa zegarek. Każdy, kto weźmie udział w grze otrzyma specjalny Dyplom Poszukiwacza Przygód!

Pomysłodawcą i realizatorem kampanii jest atmedia Sp. z o.o., która odpowiada również za przygotowanie spotu telewizyjnego. Reklama pojawi się w wybranych kanałach telewizyjnych oraz na stronach internetowych skierowanych do dzieci. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC Sp. z o.o. Organizatorem konkursu na stronie www.dlafanabanana.pl jest Sfera s.c.

PIRULO BANAN to innowacyjny lód, który wygląda jak banan, a smakuje jak mandarynka. Dodatkową frajdą dla dzieciaków jest to, że można go obrać jak prawdziwego banana i zjeść w całości razem z pyszną, żelową skórką o smaku mandarynki. Pod nią kryją się delikatne lody waniliowe, które na pewno zasmakują najmłodszym.