Jeże znowu podglądają ludzi w reklamie Delecty

By | 24/05/2012

Wystartowała silna kampania produktowa nowych Galaretek na szybko! z portfolio marki Delecta. Koncentrację działań reklamowych zaplanowano w okresie od połowy maja do końca lipca br. w telewizji, VOD, prasie kobiecej i Internecie.

Schemat fabularny spotów reklamowych osadzono w kontekście realizowanej platformy komunikacji marki Delecta. Rodzina sympatycznych jeży, mieszkańców przydomowego ogródka bliżej nieokreślonych Kowalskich, znowu podgląda ludzi – tym razem przygotowujących deser z galaretką.

Atrakcyjna forma wizualna animacji 3D i humorystyczna, lekka fabuła podkreślają główny przekaz kampanii: nowość produktową na rynku –  Galaretki na szybko! tężejące w 30 minut, dzięki dodatkowi składnika roślinnego.

Emisje spotów zaplanowano od 14 maja do 8 lipca br. głównie w stacjach: TVN, Polsat, TVP, At Media. Reklamy prasowe pojawią się latem w miesięcznikach i dwutygodnikach prasy kobiecej.

Kreacje spotów i ogłoszeń prasowych opracowała agencja DDB Warszawa. Media do kampanii zakupił Starcom. Wsparcie PR, w ramach stałej obsługi, zapewnia Kolterman Media Communications.

Metryczka kampanii:

  • Charakter kampanii:  produktowa
  • Czas trwania:  14.05.2012 – 31.07.2012
  • Produkt: Galaretka na szybko! Delecta
  • Claim marki: Delecta. Wszystko, co kochasz
  • Kreacja graficzna: DDB Warszawa