PizzaPortal.pl rośnie w siłę na Facebook.com

By | 23/05/2012

Na Facebooku PizzaPortal.pl jest lubiane już przez ponad 20 000 osób. Wdrożona została aplikacja do zamawiania jedzenia, a PizzaPortal.pl ma ponad 2 razy więcej „lajków” niż np. Restauracje Sphinx i 3 razy więcej niż Telepizza.

Kluczem do sukcesu PizzaPortal.pl na Facebooku jest, według Alicji Poniatowskiej –  specjalistki do spraw Social Media w PizzaPortal.pl – zamieszczana treść, interakcja z fanami, wsparte gruntowną analizą statystyki i aplikacja.

Staramy się zaprzyjaźnić z naszymi fanami i dzięki wpisom towarzyszyć im w ciągu dnia. Na Facebooku, podobnie jak w życiu, ważne jest poczucie humoru i dystans do siebie. Tą zasadą kierujemy się również w codziennej pracy. – mówi ekspertka.

Statystyki wpisów i analizy zachowań fanów są także ważnym elementem strategii PizzaPortal.pl na Facebooku. Dzięki tym działaniom serwis osiąga coraz lepsze rezultaty. Widzimy, że popularność fan page`a rośnie coraz szybciej i grono fanów na pewno będzie dużo większe już pod koniec roku – dodaje Poniatowska.

Do tego z pewnością przyczyni się też Aplikacja PizzaPortal.pl, która działa z powodzeniem od początku roku 2011.

Nasza aplikacja, dzięki której można zamówić jedzenie przez Facebook, cieszy się bardzo dużą popularnością wśród fanów. – mówi Dyrektor Zarządzający PizzaPortal.pl, Lech Kaniuk. Wprawdzie zamawiający fani stanowią zaledwie kilka procent wszystkich użytkowników PizzaPortal.pl, ale to dla nas bardzo ważni klienci. Szczególnie ze względu na ich lojalność.

W niedługim czasie PizzaPortal.pl planuje stworzenie własnej gry dla fanów pizzy i swojego portalu.