Czerwcowa ”Claudia”: pół miliona nakładu, promocyjna cena i zniżki

By | 23/05/2012

Czerwcowe wydanie miesięcznika „Claudia” pojawi się na rynku 30 maja. Numer ukaże się w nakładzie 500 tys. egz. i promocyjnej cenie – 1,99 zł. Wydanie wsparte będzie kampanią promocyjną prowadzoną w TV, radio, prasie i Internecie.

Z czerwcowym numerem „Claudii” każda czytelniczka otrzyma rabat w wysokości 25% w sieci Drogeria Natura oraz 15% na zakup bielizny Anita. W konkursach do wygrania będzie 240 nagród, w tym m.in. Hybrydowa Toyota Yaris, profesjonalna sesja zdjęciowa w miesięczniku oraz wyjazd na sesję do Sztokholmu z marką Kappahl.

W najnowszym wydaniu rusza II edycja Ekologicznego Rajdu Kobiet organizowanego przez „Claudię” i Toyotę. Aby wziąć w nim udział czytelniczki magazynu muszą zebrać dwa kupony, dołączone do czerwcowego i lipcowego numeru oraz przesłać drogą elektroniczną zdjęcie wykonane na łonie natury. Spośród nadesłanych zgłoszeń jury wybierze dziesięć najciekawszych propozycji. Laureatki konkursu otrzymają szansę udziału w Ekologicznym Rajdzie Kobiet, w którym główną nagrodą jest Hybrydowa Toyota Yaris.

Tematem miesiąca najnowszego wydania „Claudii” jest 89 hitów na lato: co warto nosić, jak się malować i gdzie bywać w tym sezonie. W rubryce „Rozmowa przy Kawie” Maria Czubaszek – zdeklarowana palaczka o duszy samotnika, chętnie podejmująca się opieki nad psem – opowiada m.in. o tym dlaczego chciałaby mieszkać w hotelu. O swoim wykształceniu czytelniczkom miesięcznika opowiedzieli Maryla Rodowicz, Ewa Drzyzga, Marcin Prokop i Nergal, a o letnich wyprawach, które najbardziej zapadły im w pamięć – m.in. Justyna Steczkowska, Dorota Gardias i Tomasz Jacyków.

Czerwcowe wydanie „Claudii” wsparte będzie kampanią promocyjną w telewizji (TVP, TVN, Polsat, At Media), radio (RMF FM, Radio Eska, Radio Wawa), prasie („Gala”, „Glamour”) i Internecie (Wirtualna Polska, Kobieta.pl, stylio.pl, gala.pl, na profilu miesięcznika „Claudia” w portalu społecznościowym Facebook). Za planowanie i realizację kampanii odpowiada Dział Marketingu miesięcznika „Claudia”.

Czerwcowa „Claudia” ukaże się w nakładzie 500 tys. egz. i promocyjnej cenie 1,99zł.