Orfin dla Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej

By | 21/05/2012

Wrocławskie studio graficzne Orfin zaprojektowało System Identyfikacji Wizualnej (SIW) dla programu Polski Czempion koordynowanego przez Agencję Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej (ARAW). W ramach podjętej współpracy powstały: logotyp oraz materiały graficzne niezbędne do promocji akcji. Efekty prac można podziwiać do 28 maja na wrocławskim Rynku, gdzie Telewizja Polska zorganizowała wystawę, w której między innymi znalazły się projekty ARAW.

W pilotażowym programie „Polski Czempion”, stworzonym przez Prezydenta Rafała Dutkiewicza, bierze udział 11 firm z siedzibą we Wrocławiu. Są to AB, Clarina, Hasco-Lek, Koelner, Kruk, Impel, REC Global, Selena, Xantus,  TelForceOne oraz Toya. Celem akcji jest budowanie pozytywnego wizerunku miasta i regionu, jako atrakcyjnego miejsca zatrudnienia dla osób z różnych części kraju. Ideą jest także wskazanie i wspieranie lokalnych firm, które mają stać się wzorem do naśladowania dla przedsiębiorców.

Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej rozpoczęła swoją działalność w 2005 roku. Zajmuje się realizacją zadań związanych z pozyskiwaniem inwestycji zagranicznych, projektami unijnymi oraz realizacją zadań na rzecz samorządów. Ich projekty to m.in. Polski Czempion, Centrum Biznesu Grafit, Świat się zmienia – śmiecenie odpada, Koło Wrocławia, Dolnośląski nauczyciel przyszłości  etc.

Studio graficzne Orfin tworzy projekty graficzne od ponad 15 lat. Stworzenie wizualizacji Polskiego Czempiona to nie pierwsze  doświadczenie Orfin i ARAW. Orfin zaprojektował System Identyfikacji Wizualnej samej Agencji. Złożyły się na nią: logotyp, reklamy prasowe oraz inne projekty graficzne.