Studio Diagram Brand Design z nową tożsamością

By | 16/05/2012

Poznańskie studio brandingowe Diagram ma nową identyfikację wizualną. Nowe logo jest bardzo proste, neutralne, a istotnym elementem nowej tożsamości jest kolor, luźno nawiązujący do magenty z poprzedniego logo.

Nowa identyfikacja odzwierciedla nasze myślenie o nowoczesnym brandingu – mówi Bartosz Jabłoński, Dyrektor Zarządzający agencji. Logotyp nie jest w nim najważniejszy, budujemy komunikację opartą o kolor, teksturę, zdjęcia, słowem – cały język wizualny.

Zmianie identyfikacji towarzyszy nowa strona internetowa, prezentująca bogate portfolio agencji. Logotypy, piktogramy, fonty zostały pokazane na zdjęciach, w swoim naturalnym środowisku. Nie wierzymy w branding bez kontekstu. Chcemy pokazać, że to, co robimy jest nie tylko ładne, ale przede wszystkim spełnia swoją funkcje: buduje prestiż marki, ułatwia komunikację. I wytrzymuje próbę czasu, bo niektóre z projektów mają już ładnych parę lat. – dodaje Bartosz Jabłoński.

Rebranding objął też firmę produkcyjną Diagram Production, submarkę Diagramu.

Diagram jest jedną z najstarszych firm, oferujących usługi brandingowej w Polsce. Studio zostało założone w 1994 przez Michała Cierkosza, obecnego dyrektora kreatywnego. Przez blisko 20 lat firma ugruntowała pozycję lidera w zakresie projektowania System Informacji Wizualnej (SIW). Realizowała projekty dla sztandarowych inwestycji ostatnich lat: CH Promenada, CH Stary Browar, CH Malta, Galeria Katowicka, lotniska: Kraków Balice, Warszawa Modlin, Poznań Ławica.

Diagram jest również autorem wizerunku wielu poznańskich przedsiębiorstw (restauracji, butików, księgarni, obiektów użyteczności publicznej). Współtworzy komercyjny krajobraz miasta.

Impulsem do zmiany identyfikacji wizualnej było otwarcie wiosną tego roku, biura Diagramu w Warszawie.

Category: Bez kategorii