UPC Polska – marką godną zaufania według konsumentów

By | 15/05/2012

UPC Polska otrzymało nagrodę Kryształowego Godła przyznawanego w ramach jednego z największych badań konsumenckich w Europie – European Trusted Brands. Marki godne zaufania wybrało ponad 27 tysięcy respondentów z 15 krajów. UPC nagrodzone zostało przez samych konsumentów, którzy przyznali firmie najwyższe noty w kategoriach: Jakość, Stosunek wartości do ceny, Silny Wizerunek oraz Zrozumienie potrzeb Klienta.

Przyznanie UPC Polska nagrody Kryształowego Godła stanowi potwierdzenie doskonałej reputacji firmy oraz pozycji lidera i innowatora wśród spółek oferujących usługi cyfrowe. Nominując UPC Polska do tego wyróżnienia, ankietowani podkreślali dbałość firmy o najwyższą jakość usług oraz zrozumienie potrzeb klientów. W opinii uczestników badania European Trusted Brands, UPC Polska przewyższa konkurencję również pod względem doskonałej relacji między jakością oferty a jej ceną. W efekcie zaufania, którym darzą spółkę konsumenci, każdego roku UPC Polska notuje wzrost liczby lojalnych klientów. Nagroda Kryształowego Godła pokazuje, że platforma wartościowej domowej rozrywki budowana w oparciu o interaktywną telewizję cyfrową, superszybki internet i unikatowe taryfy telefoniczne, stała się podstawą zaufania klientów i elementem wyróżniającym ofertę UPC na polskim rynku.

European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzanych w Europie. W jego dwunastej edycji, obejmującej aż 15 krajów, Europejczycy wskazali marki, którym ufają najbardziej. W Polsce wyniki badania European Trusted Brands stanowią podstawę do przyznania nagród – Złotego i Kryształowego Godła. Nagrodę, którą otrzymało UPC Polska, otrzymują marki najwyżej ocenione w pięciu kryteriach: jakość, stosunek wartości do ceny, zrozumienie potrzeb klienta, wizerunek, społeczna odpowiedzialność.

Category: Bez kategorii