TEQUILA w miejskim stylu dla Maxwell House

By | 15/05/2012

„Bez przerwy nagrody za kody!” to hasło nowej kampanii, przygotowanej przez Kraft Foods Polska S.A. oraz agencję kreatywną TEQUILA dla marki Maxwell House. Centralnym punktem działań jest promocja konsumencka, w której do wygrania są termokubki, designerskie saszetki oraz holenderskie rowery. Akcja promocyjna rozpoczęła się 7 maja i potrwa do 30 września 2012 roku.

„Maxwell House trzyma rękę na pulsie miasta, dlatego w prowadzonych przez TEQUILA działaniach nacisk został położony na typowo miejskie i designerskie akcenty. Kampania skierowana jest do grupy młodych ludzi, którzy żyją aktywnie i podążają za najnowszymi trendami. Nagrody natomiast – rowery miejskie, designerskie termokubki w nowej odsłonie graficznej czy saszetki marki HO::LO – w pełni oddają styl marki. Dodatkowo, w ramach prowadzonych działań, nawiązana została współpraca z portalem Traseo.pl. Na stronie internetowej dedykowanej kampanii www.bezprzerwy.com będzie można znaleźć mapę z aktualnymi trasami rowerowymi” – podkreśla Magdalena Holubicka, zarządzająca promocją po stronie Kraft Foods.

Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić kawę Maxwell House w promocyjnym opakowaniu i wysłać SMS-em kod spod etykiety lub zarejestrować go na www.bezprzerwy.com. Do wygrania jest łącznie 10300 termokubków, 1030 saszetek HO::LO i 103 holenderskie rowery marki BATAVUS.

TEQUILA jest autorem idei kreatywnej kampanii. Agencja odpowiada ponadto za przygotowanie materiałów POS, projekt strony internetowej, a także komunikację kampanii na profilu marki na Facebooku: www.facebook.com/bezprzerwy.

Kampania „Bez przerwy nagrody za kody!” jest kontynuacją działań realizowanych dla marketera od 2010 roku w ramach platformy „Maxwell House – Z Tobą bez przerwy”. TEQUILA opracowała i wdrożyła wówczas ogólnopolską, lifestyle’ową kampanię „Z Tobą bez przerwy”, która rozpoczęła proces relaunchu marki Maxwell House.

Category: Bez kategorii