Poznaj ekspertów Forum IAB 2012

By | 15/05/2012

Prezentowaliśmy naszych zagranicznych gości, a w wśród nich: Bruce’a Dickinsona – lidera Iron Maiden, Nicka Sohnemanna – doradcę ds. innowacji w TrendONE czy też Roba Griffina ojca globalnego sukcesu agencji Havas Digital. Wreszcie przyszedł czas, by zaprezentować polskich ekspertów.  Przedstwiamy tylko kilka sylwetek  wśród ponad 50 prelegentów Forum IAB 2012.

Dariusz Andrian, Dyrektor Generalny, Heureka

Od 2008 roku Partner i Dyrektor Generalny w grupie komunikacyjnej Heureka (Heureka i Pride&Glory) łączącej kompetencje firm zajmujących się ATL/BTL, full service interactive, marketingiem społecznościowym i InternetPR-em. Odpowiedzialny za rozwój grupy i integrację działań w starych i nowych mediach. Współtwórca prawie 100 osobowego zespołu zdobywającego laury na festiwalach reklamowych Golden Drum 2010 i Golden Arrow 2010 (najwięcej nagród w kategorii marketing internetowy). Z branża reklamową związany od 12 lat, z czego ponad 9 z agencjami sieciowymi DDB i McCann Erickson Polska. Nadzorował prace dla wielu polskich i międzynarodowych marek takich jak m.in. Microsoft, Intel, Nescafe, General Motors (Opel, SAAB), Grupa Żywiec, PLL LOT, TP czy McDonald’s, prowadził także regionalną obsługę i budżety klientów na kilkunastu rynkach CEE. Współautor kampanii nagrodzonych i nominowanych do EFFIE.

Dorota Bachman, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Biznesu, Członek Zarządu w E-commerce Services (Empik.com, Smyk.com i Empik Foto)

Odpowiedzialna za kompleksową strategię marketingową i rozwój serwisów Empik.com, Smyk.com i Empik Foto, sprzedaż, nawiązywanie współpracy i budowanie relacji ze strategicznymi partnerami oraz tworzenie strategii komunikacji. Wcześniej zatrudniona przez 6 lat w AGORA SA, gdzie pracowała na stanowisku Dyrektora ds. Transakcji i E-commerce. Odpowiadała za kompleksowy rozwój obszaru e-commerce i reklamy efektywnościowej, sprzedaż i tworzenie sieci reklamowej. W latach 2006-2010 pełniła funkcję szefa serwisów rekrutacyjnych oraz edukacyjnych AGORA SA. Koordynowała całościowy rozwój serwisów GazetaPraca.pl, GazetaEdukacja.pl oraz serwisów wertykalnych, odpowiadając za strategie produktowe, cenowe, segmentację klientów oraz komunikację i relacje z kluczowymi partnerami. Posiada tytuł doktora ekonomii w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca i współpracownik wielu uczelni wyższych.

Grzegorz Tomasiak, Prezes Zarządu Wirtualna Polska

Grzegorz Tomasiak, od września 2008 r. Prezes Zarządu Wirtualnej Polski. Wcześniej, od kwietnia 2007, dyrektor wykonawczy ds. techniki w Grupie TP. Przed przejściem do Telekomunikacji Polskiej związany był z firmą IBM, gdzie pełnił szereg funkcji menadżerskich, m.in. finance&planning managera oraz business management managera w centrali IBM na Europę, dyrektora generalnego IBM Polska i dyrektora wsparcia sprzedaży na Europę Wschodnią, Bliski Wschód, Austrię i Szwajcarię w biurze regionalnym IBM w Wiedniu. Zdobywał też doświadczenie zawodowe w Chrysler Motors Corporation w Stanach Zjednoczonych oraz w Polsko-Amerykańskim Funduszu Przedsiębiorczości w Warszawie. Grzegorz Tomasiak jest absolwentem Wydziału Handlu Zagranicznego i Finansów Międzynarodowych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Łukasz Foks, Microsoft

Specjalista w dziedzinie komunikacji marketingowej. Pasjonat i ekspert łączący pasję do biznesu i technologii. Obecnie w zespole Microsoft Polska. Prywatnie pasjonat smooth jazzu, wzornictwa przemysłowego, ale także dobrego wina i równie dobrej lektury (o czym pisze na Twitterze).

Category: Bez kategorii