Extreme.com dołącza do pakietu witryn Atmedia

By | 11/05/2012

Biuro reklamy Atmedia rozpoczyna sprzedaż reklam w Extreme.com, serwisie poświęconym sportom ekstremalnym.

Extreme.com, międzynarodowa witryna związana ze stacją Extreme Sports Channel, dołącza do oferty Atmedia, największego biura reklamy mediów tematycznych. Marketerzy mogą prowadzić na łamach Extreme.com kampanie o zasięgu międzynarodowym lub emitować reklamy widoczne tylko dla polskich użytkowników. W ofercie formatów reklamowych dostępnych w serwisie są m.in. leader board, skyscraper, medium rectangle i wideo przed materiałami filmowymi (pre-roll). Extreme.com oferuje też realizację niestandardowych projektów, np. sponsoringu relacji na żywo z eventów sportowych. Atmedia sprzedaje powierzchnię w serwisie w ramach pakietów @fun, @young oraz @vod i @young vod.

Stronę Extreme.com odwiedzają miłośnicy sportów ekstremalnych takich jak m.in. skateboarding, wakeboarding, motocross, wrestling czy free-ski. W serwisie na bieżąco publikowane są relacje z mistrzostw, informacje o gwiazdach ekstremalnych dyscyplin sportowych i materiały wideo z popisami sportowców.

Extreme.com jest 33. serwisem w ofercie Atmedia. Spółka obsługuje też 60 stacji telewizyjnych.

Category: Bez kategorii