Spółka zależna Digital Avenue podbija rynek gier dla młodzieży

By | 10/05/2012

Czołowa pozycja w segmencie  gier MMO (Massively Multiplayer Online Game) dla młodzieży i nastolatek, to główny cel FashionStyle – spółki zależnej Digital Avenue – na 2012 r.

– Dzięki inwestycji i dofinansowaniu spółki przez Digital Avenue, możliwy jest dalszy rozwój FashionStyle i produkca czterech kolejnych gier rozrywkowych dla nastolatków do końca 2012 roku. W ciągu najbliższych 8 miesięcy zamierzamy z sukcesem uruchomić cztery nowe tytuły i ustabilizować ich pozycję na rynku. Debiut pierwszego z nich przewidujemy na początku wakacji – zapowiada Ola Sitarska, prezes FashionStyle i dodaje, że rozwój i uruchomienie nowych gier pozwoli FashionStyle stać się jednym z wiodących wydawców gier MMO dla młodzieży i nastolatek, a co za tym idzie zwiększyć liczbę użytkowników i przychody firmy.

– Przejęcie Fashionstyle.pl było bardzo dobrze przemyślanym celem strategicznym. W porę dostrzegliśmy jak wielki potencjał drzemie w grach typu MMO, co widać po kolejnych, licznych projektach w tym segmencie rynku. Akwizycja świetnie wpisała się w  model biznesowy Digital Avenue, a decyzja o kontynuowaniu współpracy z Olą Sitarską była strzałem w dziesiątkę – tłumaczy Piotr Wąsowski, prezes Digital Avenue.

Młoda programistka Ola Sitarska jest jedną z najbardziej znanych polskich twórczyń startupów, laureatką Startup School i Startup Weekend.  Obecnie portal Fashionstyle.pl generuje blisko 6 mln odsłon miesięcznie. Korzysta z niego ok. 250 tys. użytkowniczek, które mogą wcielić się w postać wirtualnej modelki lub projektantki.

Zastosowanie profesjonalnego cross marketingu FashionStyle z serwisami Digital Avenue, a także Kozaczkiem.pl i Zeberką.pl wpłynie na bardziej dynamiczny rozwój wszystkich portali i poszerzenie ich grupy docelowej. Wprowadzenie kolejnych gier przeznaczonych dla młodzieży i kobiet pozwoli Digital Avenue na stworzenie największej grupy gier MMO w Polsce.

Rynek gier internetowych w czasie rzeczywistym jest jednym z najszybciej rozwijających się segmentów rozrywki wykorzystującej aplikacje online. Według ekspertów z firmy Gartner rynek gier MMO ma zwiększyć swoją wartość do 2015 roku o ponad 230% w porównaniu z 2011 rokiem.

Category: Bez kategorii