Przyszłość zależna od sztucznej inteligencji

By | 10/05/2012

Teoria technologicznej osobliwości, w której to rozwój technologiczny wyprzedza, wszystkie nawet najpotężniejsze umysły wydaje się wielu z nas nadal bardzo abstrakcyjna. Jednak postęp w rozwoju mediów , który wprost wylewa się na nas ze smart fonów czy Internetu dociera do nas każdego dnia. Jednym z głęboko wierzących w niekończący się rozwój, którego pędu nie można powstrzymać, a wręcz należy go wspierać jest kolejny z gości FORUM IAB – Nick Sohnemann.

Nick Sohnemann – Swój tytuł MBA (The Master of Business Administration) w zakresie zarządzania mediami uzyskał w Szkole Mediów w rodzimym Hamburgu, ponadto na swoim koncie ma dyplom z medioznawstwa na Uniwersytecie Westminster w Londynie. Przez lata ogromne zainteresowanie, oraz zaangażowanie w sprawy medialne doprowadziło go do agencji Optimum Media OMD jednej z największych sieci medialnych na świecie, a następnie do zespołu TREND ONE w Hamburgu. Tam jako doradca do spraw innowacji jest odpowiedzialny za świadczenie usług konsultacyjnych. To on nadaje trendy w Internetowej części mediów, decyduje co jest istotne dla przyszłego rozwoju oraz w jaki sposób można łatwo wdrożyć pomysły na rynek. Niesamowita inteligencja i pomysłowość Nicka jest doceniana na całym świecie, dlatego jego warsztaty zawsze przyciągają tłumy. Informacje o tym gdzie można go zobaczyć, odnajdziemy na jego twitterowym profilu, który towarzyszy mu nie tylko w życiu zawodowym.

Category: Bez kategorii