Momentum Worldwide dla marki Scrabble

By | 10/05/2012

Ruszyła całoroczna kampania dla marki Scrabble pod hasłem “Słowne Potyczki”. W celu ocieplenia marki i dotarcia do młodych konsumentów, została opracowana zintegrowana strategia komunikacji, wykorzystująca popularne wśród młodych ludzi mechanizmy socjalizacji, rywalizacji, zabawy językiem oraz powrotu mody na gry planszowe. W przygotowanie i prowadzenie akcji zaangażowane są agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide i agencja public relations Weber Shandwick.

Osią komunikacji jest serwis www.slownepotyczki.pl. Serwis to nic innego jak gra o słowa. Użytkownicy mogą zakładać grupy wokół swoich ulubionych słów, zapraszać do nich znajomych i zabierać słowa innym grupom, zwiększając swoją wartość punktową. Dodatkowo, w ciągu roku w serwisie będą przeprowadzane akcje specjalne, w których użytkownicy będą mogli wzbogacić swoje grupy o słowa rzadkie, nieznane czy zapomniane. Każda akcja specjalna będzie zakończona wyjątkową nagrodą dla grupy najbardziej aktywnych graczy.

W ramach wsparcia zabawy online, po raz pierwszy Scrabble przemówiły po polsku na Facebooku. Momentum Worldwide od kwietnia prowadzi działania targetowane do polskich fanów na globalnym fanpage Scrabble, docierając do ponad 31 000 fanów z Polski. Ponadto, akcję wspierają działania PR prowadzone przez agencję Weber Shandwick, kampania radiowa i online oraz eventy pozwalające przenieść rywalizację w internecie do świata realnego.

Podczas eventu launchującego, który obył się 13 kwietnia br., w samym centrum Warszawy, wykorzystana została formuła gry miejskiej, odzwierciedlająca zasady zabawy na www.slownepotyczki.pl.

Partnerami kampanii są empik.com, oraz Polska Federacja Scrabble.

Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja interaktywna Hypermedia Isobar.

Category: Bez kategorii