Jean Louis David w programie PayBack

By | 10/05/2012

Marka Jean Louis David już od dwóch miesięcy należy do elitarnego klubu PAYBACK. Przystąpienie do programu było kolejnym krokiem w kierunku ustanowienia Jean Louis David absolutnie wiodącą marką fryzjerską w Polsce.

Jean Louis David to nie tylko wysoka jakość usług, piękne salony i piękne kolekcje – wchodząc do Payback i stając obok BP, Real, Empik, Smyk, czy Allegro, przy pomocy firmy wdrożeniowej Altab – marka ta całkowicie znokautowała konkurencję.

Już w ostatnim kwartale 2011 roku firma Provalliance Poland Sp. z o.o., będąca właścicielem sieci salonów fryzjerskich Jean Louis David (JLD) i Lovely Look (LL), wdrożyła w swoich salonach nowe oprogramowanie do obsługi punktów sprzedaży detalicznej – SAPOS. Spółka Altab – twórca oprogramowania i jednocześnie firma wdrożeniowa – zaledwie w ciągu jednego miesiąca przeprowadziła wdrożenie aplikacji we wszystkich salonach rozsianych po całej Polsce.

SAPOS daje możliwość obsługi wielosieciowych kart klienckich, w tym kart PayBack, dzięki czemu w salonach Jean Louis David możliwa jest zarówno rejestracja karty jak i cały proces realizacji jej obsługi: od rejestracji punktów, po przesyłanie informacji o zwiększeniu lub zmniejszeniu stanu punktowego do centrali PayBack. Dzięki temu klienci tej marki płacąc za usługi fryzjerskie mogą w pełni korzystać z uroków posiadania kart PayBack.

Od października 2011 klienci salonów JLD i LL obsługiwani są przy pomocy systemu SAPOS – w pełni zintegrowanej z SAP-em aplikacji, zaczytującej dane z kasy fiskalnej i przesyłającej je do bazy głównej. Dzięki temu możliwe jest szybkie raportowanie m.in. ze sprzedaży, stanów magazynowych, czy obszaru obsługi klienta. Program obsługuje różne formy płatności: gotówkę, karty płatnicze, bony towarowe i formy mieszane (część kartą, część bonem, a reszta np. gotówką).

Provalliance zyskał dzięki temu możliwość raportowania z rodzaju i wysokości udzielanych upustów, sprawdzania stanów punktowych, oraz gwarancję szybkiego wyszukiwania klientów, którzy zapomnieli karty rabatowej (np. po nazwisku). Klient, który uzbiera określoną liczbę punktów na Karcie Stałego Klienta (automatyczne naliczanie w momencie płatności), może wymienić je na rabat procentowy lub upust cenowy. Dodatkowo istnieje także możliwość wystawiania RW (wydanie materiałów zużytych, np. szamponów), potwierdzania i modyfikacji zamówień zakupu (zatwierdzanie w centrali), przeglądu indeksów i stanów magazynowych we wszystkich punktach w kraju. Wszystkie te operacje są dostępne i ewidencjonowane w SAPOSie, a następnie przekazywane do centrali.

Co więcej, pracownicy salonów JLD i LL mogą na koncie klienta zapisywać różne dodatkowe informacje, np. dotyczące ulubionego koloru farby, której Klientka używa i współdzielić tą notatkę z innymi punktami w kraju. Dzięki temu ta sama Klientka, która zazwyczaj korzysta z salonu w Bielsku-Białej, może być spokojna, że korzystając np. z usług salonu w Kielcach czy innym mieście, zawsze dostanie ten kolor na którym jej zależy. To ogromny postęp zdaniem personelu salonów, który chwali aplikację także za czytelny interfejs, prostą obsługę, szybkie działanie i nowe możliwości, uzyskane w porównaniu z poprzednio posiadanym rozwiązaniem.

Category: Bez kategorii