Vichy we współpracy z TBWA

By | 09/05/2012

Agencja kreatywna TBWA odpowiada za strategiczną i kreatywną obsługę marki Vichy, należącej do koncernu L’Oreal. W ramach prowadzonych dla marketera działań, agencja realizuje obecnie m.in. zintegrowaną kampanię wprowadzającą na polski rynek nowy krem Vichy, Idèalia.

Działania obejmują reklamę telewizyjną, prasową, działania digital z elementami wideo, materiały POS oraz eventy w galeriach handlowych. Akcja potrwa do końca czerwca br. Jest to jedna z największych kampanii zaplanowanych w tym roku przez markę Vichy.

Szeroko zakrojona kampania reklamowa, przygotowana przez zespół Vichy i TBWA, realizowana jest pod hasłem „Idealna skóra przestała być marzeniem”. Prezentuje nowość z portfolio firmy – innowacyjny krem Idèalia, poprawiający jakość skóry. Zawiera on m.in. wyjątkowy składnik aktywny, Kombuczę, pozyskiwaną z wyciągu herbaty, od wieków znaną ze swoich właściwości poprawiających jakość skóry. Idèalia nadaje skórze idealny wygląd: wyrównuje koloryt, ujednolica strukturę i wygładza zmarszczki. Jest to przełomowy dermokosmetyk na polskim rynku.

Kampania reklamowa, dzięki wizerunkowym formatom prasowym (rozkładówki, okładki) oraz internetowym (rich media), pozycjonuje krem Idèalia w segmencie premium. Aby zapoznać konsumentki z nowym produktem, agencja przygotowała także multimedialne akcje eventowe. Podczas każdej z nich na konsumentki czekają m.in. dermokonsultacje, możliwość profesjonalnego zbadania skóry oraz indywidualne porady dotyczące odpowiedniego doboru produktów do pielęgnacji. Na potrzeby akcji zostały stworzone specjalne stoiska, będące miejscem sensualnego doświadczania kremu: jego zapachu, konsystencji i koloru. Dzięki projekcjom na interaktywnym ekranie, kobiety w zaskakujący sposób poznają świat Vichy – będą mogły „dotknąć” wody termalnej, wsłuchać się w kojące dźwięki oraz poznać sekret pięknej skóry i nowego kremu Idéalia. Eventy zaplanowano w 5 lokalizacjach: dwa miały już miejsce w Warszawie (centrum handlowe Arkadia) i Katowicach (Silesia), kolejne odbędą się w maju i czerwcu w Poznaniu – Stary Browar, Łodzi – Manufaktura oraz Krakowie – Galeria Krakowska.

Kampania została przygotowana przez zespół Vichy i TBWA. Zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Category: Bez kategorii