Software AG Polska certyfikowanym Centrum Wsparcia SAP Enterprise

By | 09/05/2012

Firma Software AG Polska otrzymała Certyfikat PCoE (Partner Center of Expertise) firmy SAP AG w zakresie świadczenia usług wsparcia dla Klientów SAP. Otrzymanie certyfikatu potwierdza spełnienie przez Software AG Polska szeregu warunków oraz przestrzeganie procedur zapewniających najwyższą jakość świadczonych usług wsparcia.

Spełnienie wymogów stawianych przez firmę SAP świadczy o najwyższej jakości usług wsparcia świadczonych przez Software AG Polska. Oznacza to także, że procesy w Software AG Polska są w pełni dostosowane do wspierania użytkowników rozwiązań SAP. Klient korzystający ze wsparcia Software AG Polska ma całkowitą pewność, że prowadzone procesy serwisowe przebiegają zgodnie ze standardami SAP AG.

Jednym z zadań Centrum Wsparcia SAP jest bieżące monitorowanie użytkowanych przez Klientów systemów SAP z wykorzystaniem rekomendowanych przez SAP AG narzędzi oraz informowanie o potencjalnych problemach. Dzięki temu Klienci mają możliwość wczesnego zapobiegania ewentualnym zdarzeniom mogącym mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie biznesu. Konsultanci Software AG Polska, którzy świadczą usługi serwisowe, to osoby z dużym doświadczeniem, posiadające doskonałą znajomość zarówno standardowych rozwiązań SAP, jak i specyfiki systemów wykorzystywanych przez Klientów SAP.

Centrum Wsparcia SAP działające w ramach Software AG Polska zapewnia obsługę Klientów w języku polskim i  pozwala na bezpośredni kontakt z konsultantem w trakcie całego procesu obsługi serwisowej. Dzięki temu Klienci, w przypadku wystąpienia błędu o charakterze krytycznym, są wspierani przez konsultantów Software AG Polska w procesie bezpośredniego kontaktu z producentem oprogramowania.

„Firma Software AG zdobyła Certyfikat PCoE (Partner Center of Expertise) jako jedna z pierwszych w Polsce. Audytorzy SAP AG przeprowadzający certyfikację byli pod dużym wrażeniem profesjonalizmu i kompetencji firmy Software AG. Proces starania się o certyfikację przebiegał wzorowo i tak też przedstawia się poziom obsługi klientów przez Software AG.” – powiedziała Iwona Stamper, Channel Development Manager, SAP Polska.

By zostać certyfikowanym partnerem firma Software AG Polska:

  • wdrożyła określone procedury wsparcia, korzystając z własnych narzędzi ARIS do modelowania i zarządzania procesami,
  • stworzyła odpowiednią strukturę organizacyjną Centrum Wsparcia SAP.

W związku ze spełnieniem wszystkich warunków firma Software AG Polska otrzymała Certyfikat PCoE. Jest on ważny przez okres dwóch lat, po którym nastąpi kolejna certyfikacja, potwierdzająca wysoką jakość świadczonych usług.

Dotychczasowy program partnerski SAP zakładał, iż każda firma sprzedająca licencję SAP mogła świadczyć usługi z zakresu wsparcia oprogramowania SAP. W trosce o najwyższą jakość świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do potrzeb Klientów firma SAP AG wprowadziła program „Partner Center of Expertise”, który weryfikuje poziom przygotowania partnerów do świadczenia usług wsparcia. Partnerzy, którzy nie posiadają certyfikatu PCoE, nie będą mogli świadczyć tego typu usług po 30 czerwca 2012 r.

Warto również podkreślić, iż firma Software AG Polska jest jednym z nielicznych partnerów SAP SA, któremu przyznano tej klasy certyfikat.

Category: Bez kategorii