NAIROBIA odnotowała rekordowy wzrost, ale nie spoczywa na laurach

By | 09/05/2012

Agencja marketingu zintegrowanego NAIROBIA nieustannie rośnie, pozyskuje nowych klientów i gromadzi nagrody.

NAIROBIA – chociaż zakończyła zeszły rok świetnym wynikiem – nie spoczęła na laurach. Czeka obecnie na rozstrzygnięcie ważnych przetargów, w których po raz kolejny postanowiła „pójść pod prąd” i zaproponowała potencjalnym klientom niestandardowe rozwiązania.

O tym, że tego rodzaju podejście jest doceniane przez firmy świadczy chociażby dynamika wzrostu agencji. „Przychody za zeszły rok przekroczyły 12 mln zł. netto, a dynamika ich wzrostu osiągnęła 90% (2010 vs 2011). O 50% wzrosło również zatrudnienie w agencji. Obecnie zespół liczy 40 specjalistów” – wylicza Jacek Gliniak, General Manager agencji NAIROBIA.

Kompleksowa realizacja zakończonych sukcesem kampanii wizerunkowych, POS marketingu, promocji sprzedaży oraz programów lojalnościowych sprawiła, że nowymi stałymi klientami agencji zostały m.in. firmy: Tikkurila, Triumph, Strauss Cafe/MK Cafe.

Agencja ma na swoim koncie również wyróżnienie w konkursie Agencja Roku Marketingu Zintegrowanego 2011, przyznane jej przez magazyn Media i Marketing Polska, a także nagrodę Golden Arrow 2011.

„Uwielbiamy wyzwania i cieszy nas, że coraz więcej firm nas docenia. Dzięki temu możemy się rozwijać. Zdajemy sobie sprawę, że zeszłorocznymi wynikami postawiliśmy sobie wysoko poprzeczkę, ale ani myślimy zwalniać” – podkreśla Jacek Gliniak. „Każdy nowy brief to dla nas wyzwanie, do którego podchodzimy z pasją, a wyjście naprzeciw oczekiwaniom – nie, co ja mówię – przewyższanie oczekiwań, to nasz główny cel” – dodaje.

Category: Bez kategorii