Rusza kampania wizerunkowa Centrum Handlowego NoVa Park

By | 08/05/2012

Z początkiem maja ruszyła kampania wizerunkowa NoVa Park – największego i najnowocześniejszego centrum handlowo-rozrywkowego w województwie lubuskim. Celem rozpoczętej akcji jest prezentacja zalet gorzowskiej galerii. Majowa kampania realizowana jest z wykorzystaniem nośników outdoorowych.

Akcja promocyjna ma na celu ukazanie NoVa Park jako miejsca kreującego trendy i styl, w którym obecne są marki niedostępne dotąd na rynku lokalnym, takie jak H&M, Intersport, KFC czy Smyk. Przekaz ten podkreśla hasło zamieszczone na materiałach wizerunkowych „Nowe centrum nowe marki”. Kolorystyka wykorzystana na nośnikach outdoorowych nawiązuje do logotypu NoVa Park, a stworzona grafika podkreśla nowoczesny charakter centrum handlowego.

„Zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie kampanii wizerunkowej NoVa Park, ponieważ chcemy ukazać mieszkańcom Gorzowa Wielkopolskiego i okolic główne zalety nowej galerii. Są one znaczącym wyróżnikiem NoVa Park spośród innych centrów handlowych znajdujących się w województwie lubuskim. Regionalny charakter obiektu czy marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym w gronie najemców to cechy przyciągające rzesze klientów do nowej galerii handlowej” – mówi Marcin Żelazny, dyrektor centrum handlowego NoVa Park.

Majowa kampania wizerunkowa jest realizowana z wykorzystaniem 36 billboardów rozmieszczonych w Gorzowie Wielkopolskim i okolicach oraz reklamy na autobusach.

Category: Bez kategorii