Bakoma: Nowa odsłona Bakusia Puszystego z Formułą Zrównoważonego Rozwoju

By | 08/05/2012

7 maja wystartowała szeroko zakrojona kampania reklamowa firmy Bakoma wprowadzająca na rynek nowego Bakusia Puszystego z Formułą Zrównoważonego Rozwoju. Działania promocyjne obejmują głównie telewizję, prasę kobiecą, parentingową oraz tytuły branżowe. Pod koniec kwietnia uruchomiona została także nowa strona internetowa marki Bakuś – www.bakusie.pl.

Osią kampanii reklamowej nowego Bakusia jest telewizja. 30 i 15 s. spoty telewizyjne emitowane będą w ogólnokrajowych stacjach telewizyjnych. Layouty reklamowe pojawią się w prasie kobiecej, m.in. w Przyjaciółce, Olivii i Claudii, oraz parentingowej: Mamo to ja, Mam dziecko, Twoje Dziecko, Dziecko i Przedszkolak. Działania sprzedażowe nowej wersji serków Bakuś wspierane będą także reklamami w tytułach branżowych, m.in. w Wiadomościach Handlowych i Poradniku Handlowca.

Bakuś to jedna z flagowych marek w portfolio firmy Bakoma. Popularny serek został wzbogacony w wapń, witaminę D oraz kwas DHA omega-3, wspierające fizyczny i intelektualny rozwój dzieci. Oprócz składu, zmianie uległy także opakowania produktów, które podkreślają Formułę Zrównoważonego Rozwoju, wyróżniającą produkty na tle konkurencji.

– W nowej odsłonie kampanii reklamowej skupiliśmy się na uwypukleniu wpływu Formuły Zrównoważonego Rozwoju na rozwój zarówno intelektualny, jak i fizyczny dzieci. Nowy Bakuś to wyjątkowo pyszna porcja wartościowego posiłku – powiedział Marek Woś, Brand Manager, Bakoma.

Bakuś dostępny jest w sklepach od końca kwietnia br. w opakowaniach o pojemności 90 g, w pięciu różnych smakach: waniliowym, truskawkowym, czekoladowym, biszkoptowym oraz wafelkowym. Bakusie dostępne są również w wielopakach z atrakcyjnymi niespodziankami.

Kreacją spotów telewizyjnych zajęła się agencja HandMade, planowanie oraz zakup mediów powierzono domowi mediowemu Macroscope OMD. Za działania Public Relations i doradztwo komunikacyjne odpowiada BrandLab.

Category: Bez kategorii