Atmedia rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego na czerwiec

By | 08/05/2012

Rusza sprzedaż czerwcowych kampanii w stacjach reprezentowanych przez Atmedia. Podwyżka kosztu dotarcia wyniesie 14 proc. dla pasm prime time i 10 proc. dla pasm off-peak. Udział pakietu Atmax wzrósł w tym roku o ponad 10 proc.

Atmedia, największe polskie biuro reklamy mediów tematycznych, rozpoczyna sprzedaż kampanii w reprezentowanych stacjach. W pierwszej fazie sprzedaży, tzw. pre-sales, cena 1 GRP dla pasm off-peak wynosi 2660 zł, a dla pasm prime-time – 3460 zł. Ceny rosną więc odpowiednio o 10 i 14 proc. w stosunku do czerwca ub.r.

Jednocześnie Atmax, czyli pakiet łączący ofertę wszystkich kanałów biura, umacnia pozycję rynkową. Jego udział w oglądalności grupy komercyjnej wzrósł w porównaniu z ub.r. o ponad 10 proc., kosztem m.in. anten Telewizji Polskiej (porównywane okresy: 1 stycznia – 6 maja).

– Tendencje w kolejnych miesiącach będą sprzyjać segmentowi stacji tematycznych. Sezon powtórek w czterech głównych stacjach już od czerwca zapewnia przepływ widzów do kanałów sprofilowanych. Atmax, przy uwzględnieniu trendów z poprzednich lat, ma szanse na zdobycie prowadzenia w wakacyjnym rankingu oglądalności – komentuje Monika Reszka, head of product development w Atmedia.

Szczegółowe zasady sprzedaży czasu reklamowego znajdują się na stronie www.atmedia.pl.

Category: Bez kategorii