Firma Criteo rozpoczyna drugą edycję konkursu „Code of Duty”

By | 07/05/2012

Firma Criteo, globalny lider reklamy typu Display, ogłosiła rozpoczęcie drugiej edycji konkursu programistycznego „Code of Duty”. Celem konkursu, wymagającego rozwiązania szeregu zadań algorytmicznych, jest wyłonienie najlepszych programistów Europy oraz promowanie firmy Criteo wśród programistów. Firma Criteo notuje dynamiczny wzrost i planuje zatrudnienie dodatkowych pracowników w 2012r.

W celu przyciągnięcia najlepszych i najbardziej utalentowanych kandydatów firma Criteo zorganizowała konkurs programistyczny w ramach którego uczestnicy mają rozwiązać złożony problem algorytmiczny w jednym z następujących języków programowania: Java, C++, C#, C, JavaScript, Pascal, Perl, PHP, Python, Ruby, VB.NET, Objective-C lub Lua. Oceniane będą kompetencje programistów i jakość ich oprogramowania. Konkurs jest otwarty dla obywateli państw Unii Europejskiej.

Opracowany przez inżynierów z firmy Criteo konkurs został podzielony na trzy etapy:

  • 2-31 maja 2012r. – rejestracja na stronie konkursowej www.code-of-duty.com przygotowanej przez ekspertów z firmy Criteo, którzy będą również oceniać zgłoszenia
  • 2 czerwca 2012r. – kwalifikacja do finału
  • 30 czerwca 2012r. – wielki finał w paryskim biurze firmy Criteo. Do udziału zostanie zaproszonych 30 finalistów. Najlepsza dziesiątka otrzyma nagrody finansowe o łącznej wysokości 20 tys. euro: za pierwsze miejsce nagroda wyniesie 10 tys. euro, za drugie – 5 tys. euro, za trzecie – 1,5 tys. euro, natomiast za miejsca od czwartego do dziesiątego – po 500 euro. Zgodnie z regulaminem Code of Duty firma Criteo pokryje koszty podróży i pobytu finalistów w Paryżu (do wysokości 500 euro), a także niektóre inne koszty związane z udziałem w konkursie.

Firma Criteo zamierza w tym roku zatrudnić 250 pracowników

„Jesteśmy dumni z sukcesu ostatniej edycji Code of Duty i szczęśliwi mogąc powtórzyć to innowacyjne doświadczenie pozwalające przyciągnąć największe talenty” powiedział Franck Le Ouay, jeden z założycieli firmy Criteo. „W tym roku poszukujemy 250 pracowników, w tym stu do działu badawczo-rozwojowego. Choć główna siedziba firmy znajduje się w Palo Alto w Kalifornii, zdecydowaliśmy ulokować nasz ośrodek badawczo-rozwojowy w Paryżu, gdyż Francja jest bardzo atrakcyjna pod względem innowacyjności”.

Konkurs „Code of Duty 2011” w liczbach:

  • Niemal 20 tys. wejść na stronę konkursu w ciągu zaledwie jednego tygodnia
  • 2 400 zarejestrowanych uczestników
  • Prawie 800 przyjętych zgłoszeń
  • 20 finalistów zaproszonych do biura firmy Criteo
  • Trzy osoby z finałowej dwudziestki znalazły pracę w CriteoLabs.