Kupiec wykorzystuje Extended Packaging

By | 02/05/2012

Standardowy kod kreskowy zawiera nazwę i cenę produktu. W Listonic do każdego kodu kreskowego przypisana jest informacja o produkcie: zdjęcia, opisy a także przepisy kulinarne.

Kupiec wykorzystuje możliwość skanowania kodów kreskowych w Listonic do promocji przepisów kulinarnych z wykorzystaniem swoich produktów. Aplikacja po rozpoznaniu kodu kreskowego, pokaże cenę ze sklepów internetowych, zdjęcia produktu, opinie i komentarze innych użytkowników. W przypadku artykułów marki Kupiec i Knorr będą to także oznaczenia jakości oraz przepisy kulinarne.

W związku z wykorzystaniem technologii rozpoznawania kodów kreskowych firma Kupiec uruchomiła Promocję w Listonic. Zadanie polega na zeskanowaniu kodu kreskowego z opakowania produktu. Pierwsze 100 osób miesięcznie, które zeskanują cztery różne produkty otrzyma zestaw upominków od Kupca. Kody kreskowe należy zeskanować aplikacją Listonic – codziennie jeden produkt.

Innowacyjna funkcja Listonic jest już znana w Japonii oraz USA jako Extended Packaging. Polacy najczęściej szukają informacji o produkcie w Internecie. Listonic to zmienia. Od grudnia 2011 roku Polacy zeskanowali już ponad 100 tysięcy produktów.