Michał Siejak został nowym zarządzającym NuOrder

By | 31/01/2012

Spółka NuOrder w skład której wchodzą marki E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM & Social Media ma nowego zarządzającego, którym został Michał Siejak. Do tej pory był odpowiedzialny w spółce m. in. za wprowadzenie marki 6ix WoMM & Social Media i budowę portfolio jej usług opartych o rekomendację (WoM).

Jako główny cel na 2012 Michał Siejak wskazuje rozwój działu New Business i zbudowanie wyników businessowych pozwalających na wprowadzeniu do spółki inwestora branżowego na początku 2014 roku.

Dział New Business właśnie został wzmocniony 2 nowymi osobami i kolejną, która została przesunięta do tego działu wewnątrz struktury spółki.

Operacyjnie spółka zakłada silne skupienie się na komunikacji i sprzedaży dotychczasowych usług swoich marek E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM & Social Media, proponując klientom synergię pomiędzy kompleksową obsługą interaktywną oraz działaniami WoMM i Social Media.

Dodatkowo spółka wzmacnia swoje kompetencje w zakresie e-commerce, budowania internetowych kanałów sprzedaży i generowania ruchu do nich.

Michał Siejak jest jednym z pionierów działań WoMM w Polsce. Jego publikacje na ten temat ukazywały się w mediach takich jak: Marketing w Praktyce, Marketing przy Kawie, Mediarun, Brief, serwis marketingowiec.pl

Pracował m. in. dla NIVEA, AVIVA, Lorenz Bahlsen, Bayer, Polpharma, US Pharmacia, LG, Janssen Cilag, Kraft Foods, TetraPak, Cleanic, Wirtualna Polska, Bakoma, Big Star, Unilever.