Hypermedia Isobar przygotowała launch marki Proama w internecie

By | 30/01/2012

Dzisiaj w internecie rusza intensywna kampania reklamowa, wprowadzająca markę Proama na polski rynek.

Proama to marka firmy ubezpieczeniowej, posiadającej ponad 100-letnie doświadczenie na europejskich rynkach. Na zlecenie Proama, Hypermedia Isobar przygotowała kreację kampanii oraz jest odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów online.

Główny komunikat kampanii to ,,Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Zespół PROAMA. Specjaliści ds. Ubezpieczeń’’. Kreacja przygotowana na rzecz kampanii internetowej przez Hypermedia Isobar prezentuje dedykowanego Osobistego Doradcę, który będzie opiekował się klientem przez cały okres trwania ubezpieczenia. Linia kreatywna kampanii internetowej jest spójna z przesłaniem wizerunkowego spotu telewizyjnego.

Kampania marki Proama rozpoczyna się 30 stycznia br.