HISTORY™ promuje serial „Mud Men” w Polsce

By | 30/01/2012

Koncern medialny A+E Networks™ UK, joint venture A+E Networks™ z BSkyB, rozpoczyna drugą kampanię ATL w Polsce promującą nowy serial „Mud Men”, emitowany we wtorki o 21:00  na kanałach HISTORY HD (od 31 stycznia) i HISTORY (od 7 lutego).

Serial opowiada o przygodach „ludzi z błota” – znanego dziennikarza Johnny’ego Vaughana i  archeologa Steve’a Brookera. Bohaterowie przekopują brzegi Tamizy w poszukiwaniu różnych przedmiotów – od zdobionych klejnotami sztyletów po kajdany niewolników. Ich odkrycia w serialu „Mud Men” pozwalają widzom spojrzeć z innej perspektywy na bogatą historię Londynu i Wielkiej Brytanii. Za namową młodego polskiego archeologa-amatora Adriana Kostromskiego, Johnny i Steve wyruszyli również w podróż do Polski, aby za pomocą wykrywaczy metalu odkryć ukrytą historię, leżącą pod ziemią najbardziej fascynujących i najstarszych miast i miejsc, tj. Głogowa, Wrocławia, Zielonej Góry oraz Warszawy.

Polski odcinek „Mud Men” zostanie pokazany 3 kwietnia o 21:00 na HISTORY (wersja standardowa) i 27 marca o 20:55 w wersji HD. „Mud Men” to jeden z najpopularniejszych seriali HISTORY w Wielkiej Brytanii – nagrodzony w kategorii Najlepszy Program Dokumentalny podczas rozdania Broadcast Digital Awards w maju 2011 roku w Londynie.

Kampania ATL, która rozpoczyna się 30 stycznia br. i potrwa kilka tygodni, obejmuje autopromocję na antenie kanałów z portfolio koncernu A+E Networks UK, reklamę prasową (Gazeta Wyborcza – Gazeta Telewizyjna, Tele Tydzień, Kropka TV, Super Express TV, Dziennik Gazeta Prawna – Kultura TV, To & Owo, Teleprogram, Fakt TV, Polska The Times – Tele Magazyn), działania w Internecie (pakiety IPLA, WP.pl, Axel, v2, Atmedia, telemagazyn.pl) oraz media społecznościowe (YouTube.com/HISTORYpl, Facebook.com/HISTORYpolska). Kampanię wspiera również outdoor – air-walle promujące serial „Mud Men” rozmieszczone na terenie całej Warszawy.

Anna Priest, VP Marcomms w A+E Networks UK, komentuje: “Premierowy odcinek „Men Mud” cieszył się ogromną popularnością na HISTORY w Wielkiej Brytanii i jesteśmy przekonani, że serial zostanie równie dobrze przyjęty w Polsce. Głównym celem promowania serialu „Mud Men” jest pokazanie HISTORY jako energetycznego kanału dokumentalnego za pomocą opowieści osadzonych w czasie rzeczywistym, z mocnymi bohaterami z historią w tle.”

Międzynarodową kreację przygotowała londyńska agencja Clicked Creative. Za planowanie mediów odpowiadało OMD MediaDirection.

Kanał HISTORY słynny z takich produkcji jak „Gwiazdy Lombardu” (ang. „Pawn Stars), „Na lodowym szlaku” (ang. „Ice Road Truckers”) czy „102 minuty, które zmieniły Amerykę” (ang. „102 Minutes That Changed America”), zabiera widzów w podróż przez stulecia, łącząc świat współczesny z przeszłością w fascynujący, ekscytujący i niejednokrotnie zaskakujący sposób.

HISTORY nadaje w Polsce od kwietnia 2008 roku. Dociera obecnie do ponad 300 milionów gospodarstw domowych w 150 krajach i jest dostępny w ponad 35 językach. HISTORY to wiodący globalny nadawca programów o tematyce historycznej. Więcej informacji można uzyskać na stronie www.historytv.pl oraz na profilu www.facebook.com/HISTORYpolska.