Sephora z magazynem Flesz na Walentynki – kampania telewizyjna

By | 28/01/2012

Sephora, lider rynku kosmetyków luksusowych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii w Polsce, wraz z dwutygodnikiem Flesz.Gwiazdy&Styl przygotowała w walentynkowym numerze specjalną promocję dla czytelniczek.

Akcja, reklamowana za pośrednictwem kampanii telewizyjnej Flesza, z udziałem aktorki Małgorzaty Sochy, rozpocznie się 30 stycznia i potrwa tydzień – do 5 lutego. Dziesięciosekundowe spoty emitowane będą w TVP 1, TVP 2, Polsacie, TVN, TVN Style, TV4, TVN7, Polsat Cafe oraz w stacjach niszowych. Za kreację odpowiada agencja Walk the Line, media zakupił ZenithOptimedia.

„Z okazji Walentynek, w dniach 29 stycznia – 5 lutego, klientki, które przyjdą do naszych perfumerii z kuponem z walentynkowego numeru magazynu Flesz, będą mogły kupić produkty marki Sephora 30% taniej. Promocja obejmie wszystkie kosmetyki naszej marki: do makijażu, do kąpieli, do pielęgnacji, dla mężczyzn oraz akcesoria z naszym logo” – powiedziała Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor ds. Marketingu, Sephora Polska. „Sephora dba, aby jej produkty własne zawsze odzwierciedlały najnowsze trendy, korzystały z innowacyjnych rozwiązań i jak przystało na markę francuską – urzekały lekkością, szykownym minimalizmem doprawionym szczyptą elegancji. Na walentynkowe spotkania kobietom szczególnie polecamy mocno nasycone szminki w odcieniach fuksji i maliny – kolorach święcących triumfy na wybiegach oraz najnowszą maskarę Outrageous – nadającą rzęsom niezwykle zmysłowy wyraz. Panom szukającym prezentów z okazji Dnia Zakochanych polecamy linię kąpielową o cudownych, słodkich zapachach. Miłym dodatkiem do każdego walentynkowego prezentu będą na pewno perełki kąpielowe w kształcie serduszka,” – dodała Małgorzata Dzięcielewska.

W ramach własnej marki Sephora oferuje wszystko to, co wyjątkowe w kosmetyce. Jako ekspert w dziedzinie piękna wie jak stworzyć innowacyjne produkty korzystające z osiągnięć światowej sławy laboratoriów kosmetycznych. Kosmetyki nie są testowane na zwierzętach i ściśle przestrzegają światowych norm w zakresie przepisów etycznych i naukowych. Każdy kosmetyk poddawany jest testom skuteczności działania oraz testom alergicznym w niezależnych laboratoriach i instytucjach. Sephora to część koncernu LVMH, skupiającego największe luksusowe marki, w tym Christian Dior, Guerlain czy Fendi, podlega więc tym samym rygorystycznym wymaganiom jakościowym, co pozostałe spółki grupy.

Z okazji Walentynek Anna Galińska, Mistrzyni Makijażu Sephora i główna blogerka tworząca videoblog „Make-up w Wielkim Mieście”, przygotowała filmiki z propozycjami makijaży idealnych na walentynkowe spotkania. Ania jak zwykle pokazuje w nich krok po kroku jak się umalować zgodnie z najnowszymi trendami, jakie kosmetyki wybrać i jak je aplikować, by osiągnąć wymarzony efekt. Pierwszy film z propozycją makijażu na Walentynki dostępny będzie pod adresem www.blogmakijaz.pl już 27 stycznia.

„Malując się na wielkie wyjście czy na kolację przy świecach trzeba się zastanowić, w jakim świetle będziemy występować i do światła właśnie dostosować makijaż – np. użyć chłodnych, mocniejszych kolorów, jeżeli naszą twarz będzie oświetlać łagodny blask świec” – powiedziała Anna Galińska, główna blogerka serwisu. „Zapraszam na stronę blogmakijaz.pl, gdzie obejrzeć można porady jak bawić się makijażem i jak zrobić modny walentynkowy make-up. Proponuję oczy w beżach i brązach z dodatkiem zieleni w odcieniu pastelowej mięty, a na ustach świeży i subtelny róż” – dodała Anna Galińska.

Walentynki to czas, kiedy klienci częściej odwiedzają perfumerie Sephora w celu zrobienia zakupów, jak i po to, by w swobodnej i inspirującej atmosferze wypróbować kosmetyki, skorzystać z profesjonalnych porad ekspertów oraz usług takich jak profesjonalny makijaż, regulacja brwi czy manicure. To właśnie inspirujące wnętrza perfumerii, szeroki wybór kosmetyków oraz fachowe porady personelu, stanowią o przewadze marki Sephora. W 2011 r. po raz kolejny była liderem sprzedaży rynku kosmetyków luksusowych w Polsce z ponad pięćdziesięcioprocentowym udziałem w tym segmencie (według badań AC Nielsen obejmujących kosmetyki selektywne bez marek na wyłączność).