Marketing internetowy na największych rynkach Europy – ukazał się raport THEY.PL

By | 28/01/2012

To pierwsze opracowanie tego typu w Polsce. Siedemdziesięciostronicowe kompendium wiedzy na temat e-marketingu w Europie Zachodniej, Rosji oraz Turcji. Do pobrania bezpłatnie na raport.they.pl

Raport Marketing internetowy na największych rynkach Europy przeznaczony jest dla firm podejmujących lub planujących zintegrowane działania promocyjne w Niemczech, Rosji, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Turcji i Hiszpanii. Podaje wskazówki, jak prowadzić kampanie internetowe w tych krajach, objaśnia najważniejsze różnice w komunikacji z konsumentami różnych nacji, zawiera rekomendacje najefektywniejszych kanałów i form promocji. Prezentowane analizy poparte zostały case study jednej z polskich firm, która zbudowała sukces w siedmiu krajach europejskich, opierając działania marketingowe na instrumentach, jakich dostarcza Internet, i planuje ekspansję na kolejne rynki zagraniczne. Zawarte w raporcie rekomendacje wzbogaciły opinie i analizy partnerów merytorycznych THEY.PL.

Raport stanowi nie tylko sumę naszej wiedzy praktycznej zdobywanej przez lata prowadzenia kampanii internetowych w Polsce i za granicą. To przede wszystkim dzieło naszej pasji i zarys kierunku rozwoju THEY.PL. Zmieniamy się wraz z wyzwaniami, przed jakimi stajemy na co dzień. Opracowania raportu podjęliśmy się, widząc potrzebę wskazania kierunku działań polskich firm, które chcą rozwijać się w Europie, mają potencjał, a brakuje im drogowskazu. Ale grupa odbiorców raportu nie ogranicza się tylko do przedsiębiorców. Zapewne osoby zainteresowane nowymi technologiami, marketingiem, szerzej: Internetem, znajdą w tym opracowaniu interesujące fragmenty. – komentuje Maciej Miszczuk, Dyrektor Zarządzający THEY.PL.

Raport dostępny jest bezpłatnie na stronie: raport.they.pl