Awanse w Multi Communications

By | 27/01/2012

Początek roku to w Multi Communications – oprócz przedłużania umów i podpisywania nowych kontraktów – czas awansów.

Joanna Niemiec objęła nowe stanowisko Strategy&Development Director i odpowiadać będzie za pozyskiwanie nowych klientów i koordynację procesów przetargowych. Do jej zadań należy także współpraca z poszczególnymi zespołami w obrębie firmy i doradztwo w zakresie budowania strategii komunikacyjnych dla kluczowych klientów oraz koordynacja działań związanych z komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną Multi Communications, w tym rozwijanie współpracy z międzynarodową siecią PRGN.

W ciągu ostatnich 14 miesięcy Joanna Niemiec zarządzała działem Consumer Communications Unit, wygrywając wraz z zespołem szereg przetargów na obsługę PR m.in. dla takich marek, jak Durex, Soda Stream, Lays, Osram, PlayStation, Unilever Food Solutions, Sport&Frezeit, Dettol itd.

Edyta Miszczuk awansowała na stanowisko Account Directora i jest odpowiedzialna za prowadzenie oraz rozwój działu Corporate&Business Unit. Z Multi Communications związana od 2006 roku. W tym czasie tworzyła i realizowała strategie komunikacyjne m.in. dla Domu Maklerskiego BDM S.A., Celtic, DIAGEO, ElektroEko, Fundacji REO, GSK Services Sp. z o.o., ING Życie, LeasePlan Fleet Management (Polska) Sp. z o.o., MEDIM, Osram, PKN Orlen, POLMED, Provident Polska S.A., Schenker Sp. z o.o., SKANSKA, Volkswagen Bank, Wyborowej S.A.

Krzysztof Pilaszek objął stanowisko Senior Account Managera. Z branżą PR związany jest od 8 lat, pracował m.in. z londyńskim i monachijskim oddziałem Firefly Communications oraz brukselską Duomedia PR. Z Multi Communications związany jest od maja 2011 r. i odpowiada za obsługę klientów branży medycznej oraz farmaceutycznej. Zarządza projektami dla firmy GlaxoSmithKline, marki: Nurofen, Gaviscon oraz Polskiego Towarzystwa Pielęgniarskiego.

– Bardzo dbamy o rozwój kompetencji i umiejętności naszych pracowników oraz stwarzamy im możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji na różnych stanowiskach  – mówi Dorota Bieniek-Kaska, dyrektor Departamentu PR – Noworoczne awanse są najlepszym dowodem na to, że Multi Communications cały czas intensywnie się rozwija, odpowiadając na potrzeby rynku.