Adv.pl (Lemon Sky) współpracuje z firmą Amica

By | 26/01/2012

Agencja Adv.pl z Grupy ADV rozszerza kompetencje w zakresie strategii i kreacji w obszarze social media.  Realizuje – dzięki wygranemu przetargowi – kompleksową kampanię na rzecz marki Amica. Współpraca z liderem rynku AGD obejmuje nie tylko długofalową politykę aktywności marki w największych, polskich portalach społecznościowych, ale zakłada również działania w obszarze komunikacji e-PR. Projekt wpisuje się w kampanię marki Amica i jest spójny z przyjętą koncepcją budowy jej odświeżonego wizerunku.

Szeroko zakrojone działania wizerunkowo-promocyjne – realizowane przez Adv.pl na rzecz lidera rynku AGD w Polsce, prowadzone będą w oparciu o kanały Digital, łącząc aktywność off-line oraz on-line. Adv.pl (Lemon Sky) w ramach strategii zaplanowała – poza kreatywną i długofalową koncepcją obecności marki na Facebook’u (www.facebook.com/amicaAGD) oraz nk.pl – również zbudowanie społeczności wokół marki Amica, jak też współpracę z kluczowymi liderami opinii w sieci. Agencja Adv.pl odpowiedzialna będzie również za monitoring marki Amica w internecie.

„Współpraca z agencją Adv.pl (Lemon Sky) doskonale wpisuje się w konsekwentnie realizowaną strategię promocji, w której dużą rolę odgrywa internet. Na podstawie zrealizowanych badań wiemy, jakie ten kanał ma znaczenie dla naszego konsumenta – mówi Robert Drożyński, Prezes Zarządu Amica Marketing. – Intensyfikując nasze działania w sieci, wychodzimy im naprzeciw i budujemy nowe standardy obecności w tym kanale”.

„Media społecznościowe to potężne narzędzie do budowania wizerunku marki i tym samym doskonały kanał do realizacji internetowych kampanii marketingowych. Jesteśmy przekonani, że zespół specjalistów Adv.pl (Lemon Sky) – odpowiedzialnych za kreację i strategię – maksymalnie wykorzysta potencjał mediów społecznościowych w kampanii na rzecz kluczowego w Polsce producenta sprzętu AGD. Wysoka efektywność akcji daje firmie Amica szansę dotarcia do znaczącej grupy klientów, a co za tym idzie – wzmocnienia wizerunku i rozpoznawalności marki na rynku” – powiedział Paweł Jędrak, Dyrektor Depratamentu Strategii w Adv.pl.