Trzy nowe witryny w portfolio Atmedia

By | 24/01/2012

Gry-Online, Domowy Przedszkolak oraz Lulek TV dołączają do portfolio Atmedia. Nowe serwisy wzmacniają ofertę internetową Atmedia w kluczowych jej segmentach – VoD oraz dziecięcym.

Atmedia, największe polskie biuro reklamy mediów tematycznych, rozpoczyna współpracę z trzema nowymi witrynami: Gry-Online, Domowy Przedszkolak i Lulek TV. Oferta internetowa Atmedia rozrasta się tym samym do 31 serwisów.

Gry-Online (gry-online.pl) z portfolio GRY-OnLine SA to największy serwis informacyjny poświęcony tematyce gier. Każdego miesiąca odwiedza go ok. 3 mln użytkowników zainteresowanych newsami, recenzjami i poradami dotyczącymi gier. Kluczowym elementem serwisu jest Encyklopedia Gier, jeden z największych „wirtualnych” katalogów gier na świecie, w którym dokładnie opisano już ponad 17 tys. tytułów.

Atmedia sprzedaje w serwisie Gry-Online reklamy video oraz kampanie niestandardowe. Dołącza on do pakietu @vod, który łączy obecnie ofertę 11 witryn.

Portfolio Atmedia wzmocniły także dwa dziecięce serwisy – Lulek TV (lulek.tv) oraz Domowy Przedszkolak (domowyprzedszkolak.pl) należące do ABC Media Publishing.

Lulek TV zawiera szeroką ofertę gier edukacyjnych, bajek oraz teledysków adresowanych do dzieci i rodziców. Zamieszczone w serwisie materiały wspomagają edukację przedszkolną oraz wczesnoszkolną. Serwis odwiedza miesięcznie ponad 53 tys. użytkowników (dane Google Analytics, grudzień 2011).

Domowy Przedszkolak, przyciągający ponad 26 tys. użytkowników miesięcznie (źródło: jw.), zawiera bogatą bazę opracowanych przez pedagogów kolorowanek, zgadywanek, piosenek i zabaw, które pomagają dzieciom przygotować się do pierwszych lat nauki w szkole. Serwis jest uzupełnieniem portalu Lulek TV, zamieszczone w nim materiały oferowane są bezpłatnie.

Atmedia sprzedaje w obu witrynach dziecięcych reklamy display oraz kampanie niestandardowe. Domowy Przedszkolak i Lulek TV dołączają do pakietu @kids.