Publicon otwiera oddział w Warszawie

By | 24/01/2012

Od stycznia 2012 zainaugurował działalność warszawski oddział agencji PR Publicon. Jest to pierwszy krok na drodze rozwoju agencji na rynku warszawskim.

„Nowa lokalizacja zapewnia lepszy dostęp do oferty Publiconu Klientom z Warszawy. Powiększający się zasięg ekspansji naszej firmy obliguje do zapewnienia odpowiednich warunków, zagwarantowania wysokiej jakości usług i standardów na najwyższym poziomie. Dlatego zdecydowaliśmy o otwarciu filii w Warszawie.”- mówi Szymon Sikorski, prezes Publiconu.

W Warszawie Publicon mieści się przy ul. Żurawiej 32/34, a jego pierwszym klientem został Polski Związek Firm Deweloperskich, organizacja zrzeszająca grono ponad 100 deweloperów w Polsce. Związek zmienia swoją strategię – planuje nie tylko, jak dotychczas dbać o etykę działań środowiska (Kodeks Dobrych Praktyk), czy prezentację stanowiska deweloperów przy tworzeniu projektów legislacyjnych, ale przede wszystkim tworzyć atmosferę dialogu pomiędzy wszystkimi uczestnikami rynku nieruchomości. Kluczowe znaczenie ma tu większa integracja branży deweloperskiej przy jednoczesnym propagowaniu odpowiednich standardów oraz położenie nacisku na ideę zrównoważonego rozwoju – w ramach której PZFD zamierza kształtować partnerskie relacje pomiędzy deweloperami a nabywcami mieszkań, przedstawicielami banków czy urzędów państwowych. „Planujemy poprzez odpowiednie standardy dotyczące opieki posprzedażowej, edukowania potencjalnych kupujących mieszkania, a także promowania funkcjonalnych, proekologicznych i ekonomicznych rozwiązań w budownictwie mieszkaniowym wskazywać te inicjatywy deweloperskie, które są szczególnie przyjazne ich przyszłym mieszkańcom” – dodaje Jacek Bielecki, Dyrektor Generalny Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

Oddziałem warszawskim pokieruje Magdalena Jańczuk-Zdunek, która dołączyła do zespołu agencji Publicon, gdzie odpowiada za kształtowanie polityki komunikacyjnej firmy i działania PR dla PZFD. Agencja Publicon istnieje na rynku od ponad pięciu lat. Firma oferuje kompleksowe usługi z zakresu PR korporacyjnego i produktowego, media relations oraz kampanii edukacyjnych i społecznych. Publicon organizuje także szkolenia, eventy czy kampanie w mediach społecznościowych. Na rynku wrocławskim organizuje Social Media Day, imprezę popularyzującą media społecznościowe.