Kampania „Piękna, bo zdrowa” w Magnolia Park

By | 23/01/2012

W najbliższą niedzielę, 29 stycznia 2012 roku, w centrum handlowym Magnolia Park we Wrocławiu odbędzie się druga odsłona kampanii społecznej pod hasłem „Piękna, bo zdrowa”, realizowanej z okazji VI Europejskiego Tygodnia Profilaktyki Raka Szyjki Macicy. W ramach akcji w galerii będzie funkcjonowało specjalne stoisko, przy którym klientki będą mogły uzyskać informacje na temat profilaktyki tej choroby nowotworowej, a także kilka innych punktów, w których będą mogły zasięgnąć porad, jak dbać o zdrowie i piękny wygląd. Dodatkowo panie będą mogły poddać się bezpłatnym badaniom mammograficznym w specjalnym mammobusie, który będzie stacjonował na placu Piazza przed wejściem nr 1 do Magnolia Park w godzinach od 12:00 do 18:00. Dyżurujący w mammobusie lekarze będą udzielać również informacji i porad na temat badań cytologicznych.

Akcja „Piękna, bo zdrowa” jest organizowana z myślą o propagowaniu zdrowego stylu życia wśród kobiet zgodnie z ideą, że tylko zdrowa kobieta może być naprawdę piękna i szczęśliwa. Kampania ma na celu budowanie świadomości wirusa HPV oraz znaczenia profilaktyki związanej z nim choroby nowotworowej. Organizatorzy pragną zachęcić kobiety do regularnego przeprowadzania badań cytologicznych oraz stosowania szczepień przeciwko wirusowi HPV. Inicjatorem kampanii jest Kwiat Kobiecości, Ogólnopolska Organizacja na rzecz Walki z Rakiem Szyjki Macicy, a honorowy patronat nad nią objęła Pierwsza Dama RP, pani Anna Komorowska. Dodatkowo, akcję wspierają znane polskie gwiazdy, m.in.: Anna Dereszowska, Katarzyna Zielińska, Edyta Jungowska czy Aleksandra Mikołajczyk, która będzie gościem specjalnym Magnolia Park 29 stycznia 2012 roku.

W ramach kampanii „Piękna, bo zdrowa”, poza stoiskiem, w którym klientki Magnolia Park będą mogły uzyskać informacje na temat profilaktyki raka szyjki macicy oraz stacjonującym na zewnątrz mammobusem, centrum handlowe przygotowało dla odwiedzających liczne atrakcje. W niedzielę, 29 stycznia, w galerii będą funkcjonowały stoiska, gdzie będzie można zadbać o zdrowie i urodę oraz uzyskać niezbędne informacje w tym zakresie. Wśród nich znajdzie się stoisko metamorfoz oferujące możliwość wykonania profesjonalnego makijażu oraz możliwość skorzystania z porad stylisty i kolorysty, stoisko dietetyczne i stoisko fit, na których specjaliści doradzą, jak dbać o zdrowie i piękną figurę poprzez stosowanie odpowiedniej diety i ćwiczeń fizycznych, a także stoisko medyczne, gdzie klientki będą mogły wykonać bezpłatne badanie wzroku. Dodatkowo, panie będą mogły wziąć udział w specjalnym konkursie, w którym do wygrania będzie 1 000 zł na zakupy ze stylistą. Centrum handlowe Magnolia Park nie zapomniało również o mamach z dziećmi, które będą chciały skorzystać z badań oraz oferty innych stoisk. W godzinach 12:00-17:00 będą one mogły zostawić swoje pociechy w specjalnie przygotowanym kąciku zabaw.

„«Piękna, bo zdrowa» to akcja, która dotyka niezwykle istotnych problemów, a jednocześnie nie skupia się jedynie na kwestiach zdrowia. Organizatorzy kampanii starają się zainteresować kobiety tematem profilaktyki raka szyjki maci w oryginalny i ciekawy sposób, ukazując go w szerszym kontekście. W Magnolia Park pokażemy, że piękno to efekt świadomego dbania o swoje zdrowie i ciało” – powiedział Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.