Intencje Zakupowe – nowe narzędzie od IDMnet – strzałem w 10

By | 23/01/2012

Spółka IDMnet przetestowała wprowadzone ostatnio na rynek Intencje Zakupowe. Nowe narzędzie, opracowane przez AdProfile, sieć reklamową typu audience network, należącą do spółki, zostało z dużym sukcesem zastosowane w kampanii reklamowej, przeprowadzonej dla Telewizji „n”.

Intencje Zakupowe to innowacyjny produkt, którego celem jest precyzyjne docieranie z przekazem reklamowym do ściśle określonej grupy docelowej, np. do osób właśnie teraz zainteresowanych zakupem wybranego produktu.

Dwutygodniowa kampania reklamowa z wykorzystaniem nowego narzędzia, przeprowadzona na zlecenie domu mediowego Starcom dla Telewizji „n”, wykazała jego wyjątkowo wysoką skuteczność. Celem kampanii było bezpośrednie dotarcie do wąskiej grupy użytkowników, zainteresowanych zakupem zestawu do odbioru telewizji i zaproponowanie im Platformy „n”. Dla porównania w kampanii zastosowano równolegle produkty: Intencje Zakupowe, Predykcyjne Targetowanie Behawioralne do osób zainteresowanych urządzeniami RTV (profile Nugg.ad) oraz kampanię zasięgową Run On Network (bez targetowania). W tym rankingu Intencje Zakupowe osiągnęły najlepszy wynik jeśli chodzi o zachęcenie użytkowników do odwiedzenia strony klienta (wskaźnik CTR o 133% wyższy, niż przy kampanii zasięgowej, a CTRu wyższy o 330%).

Intencje Zakupowe okazały się zatem bardzo skutecznym narzędziem, umożliwiającym docieranie do internautów, zainteresowanych zakupem konkretnego produktu czy usługi. Produkt działa w oparciu o dane z porównywarki cenowej Nokaut i wykorzystuje technologię Nugg.ad w celu powiększenia zasięgu prowadzonych działań. To zestawienie czyni Intencje Zakupowe unikalnym narzędziem na polskim rynku reklamy behawioralnej.

Link do prezentacji: http://www.slideshare.net/IDMnet/case-study-intencje-zakupowe-telewizja-n