BrainJuice Group promuje produkty Pińczowa

By | 23/01/2012

Przygotowanie oraz implementacja strategii komunikacji marketingowej w internecie, w ramach której są prowadzone działania B2B oraz B2C na Polskę, a także kampania B2B skierowana na cały świat – to zakres aktywności jakie w ramach współpracy z Gomar Pińczów prowadzi BrainJuice Group.

Pińczów to marka obecna na rynku regionalnym od 25 lat. Przez wiele lat skupiała się ona na handlu hurtowym oraz eksporcie. Obecnie jej celem jest rozszerzenie zasięgu swoich produktów konsumenckich (przetworów, soków, syropów) na całą Polskę (działania B2C). Osobną grupę docelową odbiorców stanowią hurtownicy w kraju i za granicą (działania B2B).

Strategia zakłada dotarcie do nowych konsumentów i zbudowanie świadomości marki, kojarzonej ze zdrowymi, naturalnymi produktami owocowymi i warzywnymi. Jest ona odpowiedzią na zmianę pozycjonowania Gomar Pińczów jako producenta.

„Zdając się na rekomendację BrainJuice Group, wybraliśmy prowadzenie działań marketingowych w internecie, jako środowisku nadającym się idealnie do skutecznej i efektywnej realizacji zamierzonych celów” – mówi Tadeusz Winiarski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Gomar Pińczów.

Oś komunikacji B2C stanowi fan page Pińczowa www.facebook.com/lubiewarzywaiowoce, prowadzony przez BrainJuice Group na Facebooku.

Skuteczne dotarcie do grupy docelowej na fan page’u zapewnia informowanie temat zdrowego odżywiania, trybu życia oraz zamiłowania do owoców i warzyw. Tego typu tematyka umożliwia zaangażowanie szerokiego grona fanów, pośród których – dzięki pozytywnym skojarzeniom – jest budowana znajomość brandu Pińczów. Obecnie fan page liczy już ponad 6 tys. fanów.

W ramach działań B2B na Polskę BrainJuice Group prowadzi media relations, publikuje artykuły tematyczne oraz emituje kampanię w wyszukiwarkach i biznesowych sieciach reklamowych. Zakres działań B2B na świat prowadzonych przez BrainJuice Group dla Gomar Pińczów to budowa dedykowanej landing page w kilku wersjach językowych oraz kampania w wyszukiwarkach i biznesowych sieciach reklamowych.

Za realizację poszczególnych elementów akcji promocyjnej odpowiadają: BrainJuice Strategy (kompleksowa strategia marketingu w internecie), BrainJuice Interactive (kreacja), Future PR (działania publice relations), Web Search Factory (kampania SEM i na portalach biznesowych). Wszystkie marki są skupione w BrainJuice Group www.brainjuice.pl.