Le Mac Magazine: wszystko dla mężczyzn

By | 21/01/2012

W nowym wydaniu magazynu sieci handlowej Le Mac pojawiły się pierwsze reklamy produktów spoza branży odzieżowej, adresowanych do mężczyzn.

Z końcem ubiegłego roku został wydany nowy, zimowy numer czasopisma typu custom publishing sieci z modą męską Le Mac. Dzięki atrakcyjnej grupie docelowej – zamożnym mężczyznom dbającym o swój image, pismu udało się pozyskać reklamodawcę z branży kosmetycznej. W najnowszym wydaniu Le Mac Magazine można zapoznać się fotoreportażem z podróży po egzotycznych, nieodkrytych dla turystyki zakątkach Rosji, przeczytać artykuły o nieformalnym dress codzie czy o właściwościach i pielęgnacji tkanin wełnianych. Sieć Le Mac ma w swoim portfolio trzy marki mody męskiej: smart casualową Calamar, kultowy brand camel active i markę specjalizującą się w spodniach Hattric.

Le Mac Magazine wydawany jest już drugi rok. Co kwartał powstaje nowe wydanie. W wersji papierowej jest on dostępny we wszystkich salonach sieci Le Mac w całej Polsce. Jego treść można poznać także zaglądając na stronę www.le-mac.pl lub korzystając z linku: www.promedia.biz.pl/ewydania/Branzowki/Le_Mac_Magazine_2011_4.pdf