eurobank udostępnił swój serwis www.eurobank.pl w nowej, odświeżonej szacie graficznej

By | 21/01/2012

Nowa szata graficzna i lepiej wyeksponowana nawigacja to główne zmiany wprowadzone w serwisie internetowym eurobanku. Zmianie uległa proporcja kolorów stosowanych w dotychczasowej komunikacji, na rzecz koloru białego i szarego.

Celem zmian jest utrzymanie spójności komunikacji wizualnej w Internecie z pozostałymi działaniami marketingowymi banku, a także zwiększenie czytelności strony, nadanie serwisowi lekkości i bardziej profesjonalnego, nowoczesnego charakteru.

Zmiany w obszarze funkcjonalnym polegają na lepszej ekspozycji elementów nawigacji, wyróżnieniu najważniejszych informacji w prezentacji produktów banku oraz na stałej ekspozycji wniosków i formularzy kontaktowych. W odpowiedzi na potrzeby klientów funkcjonalność serwisu została rozszerzona o dodatkowe boksy promocyjne, przeznaczone dla produktów nie objętych do tej pory głównymi kampaniami reklamowymi.

Wprowadzenie zmian wspiera komunikacyjnie sukcesywne dążenie banku do zbudowania pełnej oferty produktów detalicznych i długotrwałych relacji z Klientami. W ofercie eurobanku dostępne są obecnie konta osobiste i produkty depozytowe, kredyty hipoteczne, gotówkowe, karty kredytowe oraz produkty inwestycyjne.

Za projekt i wdrożenie nowej wersji serwisu www.eurobank.pl odpowiada wrocławska agencja MindChili, która współpracuje z bankiem od 2007 roku oraz Departament Marketingu eurobanku.