Agencja El Padre zwiększyła przychody w 2011 roku o ponad 62%

By | 21/01/2012

Obroty agencji El Padre w 2011 roku wyniosły ponad 14,65 mln zł złotych – tj. o 62,4% więcej w porównaniu z 2010 rokiem. Wzrost przychodów spółki jest efektem intensywnej pracy całego zespołu oraz konsekwentnej realizacji strategii rozwoju spółki. Na tak dobre wyniki agencji wpływ miało zarówno zwiększenie obrotów z dotychczasowymi klientami spółki jak również zdobycie nowych kontrahentów. Projekty zostały pozyskane w przetargach komercyjnych oraz publicznych.

Wszyscy udziałowcy aktywnie pracują w Zarządzie spółki El Padre i każdy odpowiada za funkcjonowanie ważnego działu agencji tj:

  • Sebastian Oprządek – Prezes Zarządu, Dyrektor Działu Finansów i Administracji
  • Paweł Lewicki – Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Działu Obsługi Klienta, Strategii i New Biznes
  • Wojciech Cłapiński – Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Działu Kreacji
  • Piotr Karasiński – Członek Zarządu, Dyrektor Działu Produkcji

„Intensywna praca na rzecz rozwoju spółki wszystkich wspólników, zaangażowanie w realizowane projekty (nawet te o budżetach kilka tysięcy złotych) sprawia, że klienci to doceniają a agencja El Padre ma duży potencjał wzrostu. W tym roku jeszcze bardziej chcemy się skupić na organicznym rozwoju biznesu” – powiedział Sebastian Oprządek, Prezes Zarządu agencji El Padre.

„Od kilku lat konsekwentnie rozwijamy spółkę zgodnie z obraną strategią i realizujemy coraz więcej kompleksowych projektów marketing services. Pracujemy dla wielu branż, tworzymy ciekawe projekty z sukcesem rozwijając kolejne kompetencje agencji. W chwili obecnej udało nam się pozyskać kilka projektów na 2012 rok, mamy również kilka umów ramowych (w tym wieloletnich, na czas nieokreślony) to pozwala optymistycznie patrzeć w przyszłość – powiedział Paweł Lewicki – Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Działu Obsługi Klienta, Strategii i New Biznes.

„Cieszymy się, że pozyskujemy i realizujemy różnorodne projekty, w których możemy wykazać się naszą kreatywnością, znajomością rynku oraz najnowszych trendów czy nowinek technologicznych” – powiedział, Wojciech Cłapiński, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Działu Kreacji.

„Staramy się, aby każdy projekt był realizowany na wysokim poziomie jakościowym na każdym etapie jego realizacji – od momentu otrzymania briefu od klienta, aż po przesłanie raportu finalnego, co owocuje zadowoleniem kontrahentów i wieloletnią współpracą z naszymi partnerami biznesowymi: klientami, dostawcami, podwykonawcami, etc.” – powiedział Piotr Karasiński, Członek Zarządu, Dyrektor Działu Realizacji agencji El Padre.