WALK wzmacnia zespół

By | 20/01/2012

Do zespołu agencji WALK PR oraz WALK Social Media, należących do grupy marketingowej WALK, dołączyło pięć nowych osób. Anna Kuprian objęła stanowisko Account Executive w agencji WALK PR. Zespół WALK Social Media wzmocnili Marcin Kieszczyński – Senior Project Manager, Paulina Ignatowska – Content Designer, Bartosz Kozłowski – Account Executive oraz Maja Jaworowska – Junior Account Executive. Do ich obowiązków należeć będzie realizacja działań PR i e-PR w ramach projektów prowadzonych na rzecz klientów agencji z branży nowych technologii, finansowej, medialnej oraz FMCG.

Anna Kuprian objęła stanowisko Account Executive w agencji WALK PR. Odpowiadać będzie za tworzenie strategii i prowadzenie działań z zakresu PR dla klientów z branży FMCG. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencji Hill&Knowlton i Advanced PR, prowadząc projekty dla firm z branży FMCG i odzieżowej. Odpowiadała również za koordynację programów CSR m.in. dla branży biomedycznej. W 2011 roku została nominowana do nagrody Young Creatives w kategorii PR.

Marcin Kieszczyński objął stanowisko Senior Project Manager w WALK Social Media. Do jego obowiązków będzie należało opracowywanie strategii działań oraz koordynacja i bieżące zarządzanie projektami komunikacyjnymi online. Od ponad 7 lat związany z branżą marketingową. W dotychczasowej karierze pracował m.in. w Grupie Ogilvy, gdzie koordynował aktywności reklamowe wiodącej globalnej marki FMCG na 25 rynkach w regionie EMEA. Ostatnio był związany z agencją Heureka, w której odpowiadał za budowanie oraz egzekucję strategii e-marketingowych w zakresie social media dla klientów m.in. z branży ubezpieczeniowej, FMCG i IT.

Paulina Ignatowska dołączyła do zespołu WALK Social Media na stanowisku Content Designer. W agencji będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań z zakresu e-PR i social media. Dotychczas związana z mediami. Przez 3 lata pracowała w TVP2 jako researcher oraz drugi wydawca magazynu „Pytanie na śniadanie”. Doświadczenie zawodowe zdobywała również współpracując z magazynem filmowym MOVIE oraz w firmie fonograficznej QL Music, gdzie odpowiadała m.in. za promocję takich projektów, jak HEY/MTV Unpllugged czy Unisexbluse/Kasia Nosowska.

Bartosz Kozłowski w WALK Social Media objął stanowisko Account Executive. Do jego obowiązków należeć będzie tworzenie strategii i prowadzenie działań z zakresu social media i e-PR oraz technologiczne przygotowanie projektów. Przez ostatnie 2 lata związany z Polskim Radiem, w którym odpowiadał za działania z zakresu marketingu interaktywnego. Tworzył koncepcje promocji i rebrandingu kluczowych produktów Polskiego Radia, takich jak Program Czwarty i moje.polskieradio.pl. Twórca  strategii social media dla Pikniku Naukowego, odpowiadał także za akcje specjalne, m.in. kampanię AdWords dla redakcji angielskiej Polskiego Radia. Wcześniej związany był z Grupą Polsat, gdzie zajmował się planowaniem i sprzedażą czasu antenowego.

Maja Jaworowska dołączył do zespołu WALK Social Media na stanowisku Junior Account Executive. Do jej obowiązków należeć będzie realizacja bieżących działań z zakresu social media i e-PR. Studentka Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim, wolontariuszka, organizatorka imprez street’owych i spektakli Młodzieżowego Teatru Muzycznego.