Trzeci rok z rzędu ING Życie stawia na współpracę z Multi Communications

By | 20/01/2012

ING Życie rozpoczyna trzeci rok współpracy z Multi Communications. Agencja odpowiadać będzie za kompleksową obsługę Public Relations w zakresie PR produktowego i korporacyjnego oraz przygotowanie i realizację rozwiązań wspierających działania firmy w zakresie kampanii promocyjnych produktów.

Multi Communications odpowiedzialne jest za działania dla trzech podmiotów: ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., ING Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. oraz ING Usługi Finansowe S.A. Zespół Multi Communications zapewnia tym spółkom wsparcie w ramach budowania i wdrożenia zintegrowanej komunikacji marketingowej.

Współpraca z Multi Communications jest dla nas gwarantem najwyższej jakości usług i profesjonalnego podejścia. Po 2 latach współpracy i realizacji projektów 360 stopni z agencją osiągnęliśmy zamierzone efekty, dlatego powierzyliśmy jej opracowanie strategii i realizację działań także w roku 2012 – mówi Anna Grzelońska, członek zarządu ds. marketingu ING Życie.

W 2011 r. przygotowana dla ING Życie przez Multi Communications kampania „Naga prawda o ubezpieczeniach”  została  nagrodzona w międzynarodowym konkursie PRGN Best Practice Awards przez Public Relations Global Network, sieć zrzeszającą niezależne agencje PR z całego świata, której polski oddział stanowi agencja Multi Communications. Kampania była też nominowana w konkursie „Złote Spinacze” w kategoriach: PR korporacyjny i event komercyjny.